در گفت وگو با سنج نیوز اعلام شد؛

اشتراک کانال با طرح اینترکانکشن پیامرسان ها

اشتراک کانال با طرح اینترکانکشن پیامرسان ها به گزارش سنج نیوز، معاون سیاست گذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهار داشت: درحال پیاده سازی فازهای بعدی طرح اتصال متقابل پیام رسانها هستیم.



حامد منکرسی در گفت و گو با خبرنگار مهر درباب آخرین آمار استفاده از طرح اتصال متقابل پیامرسان های بومی (طرح اینتر کانکشن) اظهار داشت: روند استقبال مردم از طرح اتصال متقابل پیامرسان های بومی به یکدیگر درحال افزایش است و هم اکنون حدوداً یک و نیم میلیون کاربر از طرح اتصال متقابل پیامرسان های بومی استفاده می نمایند.
وی در ادامه به دیگر فعالیت ها جهت افزایش استقبال از طرح اتصال متقابل پیامرسان ها اشاره نمود و اضافه کرد: درحال پیاده سازی فازهای بعدی این طرح هستیم که یکی از این فازها اضافه شدن کانال های مشترک به طرح اتصال پیامرسان ها است بدین سان که می توان یک کانال در یک پیامرسان ایجاد کرد و کاربران در دیگر پیامرسان ها می توانند عضو آن کانال شوند.
منکرسی در ادامه با اشاره به قابلیت اتصال پیامرسان های بومی به پیامرسان های خارجی و بالعکس نیز اظهار داشت: زمانی که طرح اتصال متقابل پیامرسان ها (طرح اینتر کانکشن) با استانداردهای لازم در پیامرسان های خارجی هم پیاده سازی شود در آینده قابلیت اتصال پیامرسان خارجی به پیامرسان ایرانی و بالعکس برقرار خواهد شد.
معاون سازمان فناوری اطلاعات اظهار داشت: به این منظور طرح اتصال متقابل می تواند بین پیامرسان بومی و خارجی اجرائی شود.
به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، طرح اتصال پیامرسان های بومی در فاز اول در ۵ اردیبهشت ماه رونمایی و بدین سان انتقال پیام و فایل بین پیامرسان ها بوجود آمد. قابلیت ایجاد کانال و گروه مشترک نیز در فاز دوم طرح اجرا خواهد شد.
کاربران هرکدام از پیامرسان های داخلی می توانند با مراجعه به تنظیمات نرم افزار، از قسمت حریم خصوصی و امنیت، این توانایی را فعال کنند تا بدین سان کاربر بتواند به پیامرسان مورد علاقه خود اجازه دهد که از سایر پیامرسان ها برایش پیام ارسال شود.

1402/07/29
08:23:45
5.0 / 5
273
تگهای خبر: استاندارد , ایران , سیاست , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز