مهلت ثبت نام تمدید شد؛

پاویون دانش بنیانهای ایران در بزرگترین رویداد صنعت ساختمان در دبی

پاویون دانش بنیانهای ایران در بزرگترین رویداد صنعت ساختمان در دبی به گزارش سنج نیوز، مهلت ثبت نام شرکت در پاویون شرکتهای دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان BIG ۵ تا اول آبان ماه تمدید گردید.



به گزارش سنج نیوز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نمایشگاه صنعت ساختمان BIG ۵ بعنوان بزرگترین رویداد صنعت ساختمان در جهان در ایام ۴ تا ۷ دسامبر مصادف با ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در مرکز تجارت جهانی دبی انجام می شود.
شرکت های دانش بنیان می توانند با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در این نمایشگاه که به صورت سالانه در مرکز تجارت جهانی در دبی برگزار می شود، شرکت نمایند.
هدف از برگزاری این نمایشگاه، اتحاد جامعه جهانی صنعت ساختمان و عرضه آخرین دستاوردهای نوآورانه و نوین دراین زمینه به جهانیان است. برگزارکنندگان بیگ فایو معتقد به تسهیل و تسریع پیشرفت در صنعت ساختمان هستند.
این نمایشگاه در ۴۰ سال گذشته سازوکار بی همتایی را برای فعالان صنعت ساخت و ساز فراهم نموده است تا بتوانند مسیرهای جدید تجاری در آسیا و بخصوص خاورمیانه ایجاد کنند. شرکتهای دانش بنیان ایرانی می توانند با حضور در این نمایشگاه علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات خود، به تبادل دانش با شرکتهای بزرگ دنیا در حوزه ساختمان بپردازند. همینطور ایجاد شبکه جدید همکاری و برقراری ارتباط با تولیدکنندگان دیگر کشورها، مزیت دیگری برای شرکتهای حاضر در نمایشگاه شمرده می شود.
بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با آخرین دستاوردهای حوزه های کاشی و سرامیک، سنگ ساختمانی، طراحی، دکوراسیون داخلی، معماری، مواد و مصالح ساختمانی، رنگ، سیستم های تهویه مطبوع و هواساز آشنا گردند.


منبع:

1402/07/15
10:40:00
5.0 / 5
303
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , ریاست جمهوری , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز