توضیحات عضو هیئت رئیسه مجلس :

وحیدی گفت درباره ی معاون سیاسی خود تصمیم می گیرد

وحیدی گفت درباره ی معاون سیاسی خود تصمیم می گیرد به گزارش سنج نیوز، ایسنا نوشت: نادری عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: وزیر کشور وعده داد تا موضوع را بررسی نموده و درباره ی معاون سیاسی خود تصمیمی بگیرد و اقدامی انجام دهد که مورد رضایت مجلس و دولت باشد.


یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره با جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر کشور جهت بررسی حواشی پیش آمده پس از بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور اظهار داشت: در این نشست وزیر کشور ضمن ابراز تاسف از شرایط به وجود آمده بر لغو بخشنامه مذکور تاکید نمود. احمد نادری در جمع خبرنگاران در توضیح جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: بتازگی معاون سیاسی وزیر کشور در بخشنامه ای به استانداران و فرمانداران اعلام نموده که نمایندگان حق ورود به پروژه ها و امور را ندارند و نباید با نمایندگان مجلس همکاری شود؛ این مساله اهانت به مجلس و جایگاه نمایندگان مردم است. این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر کشور در این نشست اصرار کرد که نمایندگان نقش بسیار مهمی در در پیشرفت روستاها، شهر و استان دارند و هرکسی از مدیران استان که با نمایندگان همراهی نکند، تذکر خواهند گرفت و به همه استانداران گفته ام که کمترین بی توجهی یا خدای نکرده توهین به نمایندگان را بر نمی تابیم. نادری با اشاره به اینکه اکثریت نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی از معاون سیاسی وزیر کشور گلایه شدید داشتند، اظهار داشت: اشاره نمایندگان این بود که امسال سال انتخابات است و مقوله حساس انتخابات نیاز به مدیریت توسط فردی با تجربه دارد درحالی که در سوابق معاون فعلی چنین تجاربی وجود ندارد. او در آخر اظهار داشت: وزیر کشور وعده داد تا موضوع را بررسی نموده و درباره ی معاون سیاسی خود تصمیمی بگیرد و اقدامی انجام دهد که مورد رضایت مجلس و دولت باشد.

بیشتر بخوانید:
وزیر کشور تسلیم شد / معاون وزیر عوض می شود؟ یک نماینده مجلس: معاون سیاسی تا شنبه عزل نشود، استیضاح وزیر کشور را دنبال می کنیم مقام وزارت کشور: مخالف برگزاری مناظره افراد در انتخابات مجلس هستیم / افراد دارای سوگیری جناحی را حتی شب انتخابات جابه جا می کنیم ۲۱۶۲۲۰



منبع:

1402/03/31
09:42:10
5.0 / 5
325
تگهای خبر: مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز