تاکید سیدحسن خمینی بر ضرورت برخورد مسئولان با عاملان پیدا و پنهان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ

تاکید سیدحسن خمینی بر ضرورت برخورد مسئولان با عاملان پیدا و پنهان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ سنج نیوز: به گزارش سنج نیوز، جماران نوشت: تولیت حرم امام خمینی(ره) طی پیامی در پی حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اشاره کرد: عاملان این جنایت تروریستی امنیت جامعه ما را هدف گرفته اند که بدنبال ایجاد بستر مناسبی برای اهداف پلید خود بوده اند.



سیدحسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) طی پیامی در پی حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تصریح کرد: عاملان جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ امنیت جامعه ما را هدف گرفته اند.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جنایت دردناک حرم مطهر حضرت شاه چراغ (ع) در شهر شیراز که منجر به شهادت تعدادی از نمازگزاران و جراحت تعدادی دیگر شد، مایه تأسف و تأثر شدید می باشد.
عاملان این جنایت تروریستی امنیت جامعه ما را هدف گرفته اند که به دنبال ایجاد بستر مناسبی برای اهداف پلید خود بوده اند.
طبیعی است که انتظار همگان از مسؤلان مربوطه، علاوه بر برخورد با عاملان پیدا و پنهان این اتفاق و جلوگیری از موارد مشابه، آن است که با قصورها و تقصیرهای احتمالی که موجب پیدایش چنین اتفاقاتی می شود برخورد شود. ضمن آنکه وقوع چنین اتفاقات دردناکی همگان را به درک شرایط حساس کشور و توجه به دشمنان قدیم و جدید آن فرا می خواند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغ دیده و مردم شریف شیراز، از خدای متعال برای شهیدان عزیز غفران واسع و برای مجروحان سلامت کامل و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.


بیشتر بخوانید: کیهان: اگر در برخورد قاطع با آشوبگران مماشات نمی شد، احتمالا، تروریست های مهاجمان به شاهچراغ، میان آشوبگران دستگیر می شدند روزنامه دولت: جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت کشور و مردم، زنجیره آشوب و اغتشاش و تخریب و ترور و ناامنی را قاطعانه قطع خواهد کرد


منبع:

1401/08/05
14:10:33
5.0 / 5
489
تگهای خبر: روزنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز