برنامه شهرداری تهران جهت استفاده از دوچرخه های اشتراکی

برنامه شهرداری تهران جهت استفاده از دوچرخه های اشتراکی به گزارش سنج نیوز، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام نمود: شهرداری تهران برنامه ای جهت استفاده از دوچرخه های اشتراکی تهیه کرده که بزودی با رعایت ضوابط و مقررات اجرایی می شود.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حسن رضایی در رابطه با تصاویری که در فضای مجازی پیرامون فعالیت دوچرخه های اشتراکی در تهران انتشار یافته، اظهار داشت: شهرداری تهران در حال حاضر هیچ قراردادی با هیچ شرکتی در مورد استفاده از دوچرخه های اشتراکی و یا موتور برقی اشتراکی منعقد نکرده است.

وی افزود: بر این اساس فعالیت هرگونه دوچرخه اشتراکی در سطح شهر بدون دریافت مجوز و طی ضوابط و مقررات شهرداری تهران خلاف مقررات و غیرقانونی می باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، رضایی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری تهران برنامه ای جهت استفاده از دوچرخه های اشتراکی تهیه کرده که بزودی با رعایت ضوابط و مقررات اجرایی می شود، افزود: اطلاعات بیشتر در اینباره متعاقباً اعلام می شود و شهروندان می توانند بزودی از این مُد حمل و نقلی هم استفاده نمایند.




1403/02/21
17:03:47
5.0 / 5
90
تگهای خبر: دریا , روابط , شركت , مجوز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز