دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور پرشور در انتخابات به گزارش سنج نیوز باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مراجع تقلید مكارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و علوی گرگانی آحاد ملت شریف ایران را به حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند دعوت نمودند.


آیت الله مكارم شیرازی حضور پرشور مردم را در انتخابات باعث ناراحتی آمریكا دانست و اظهار داشت: آمریكا اگر حضور كمرنگ مردم را ببیند فشارش را بیشتر می كند؛ چون كه به این نتیجه می رسد كه فشارها اثرگذار بوده است، اما حضور پرشور در انتخابات سبب ناامیدی او خواهد شد. آیت الله سبحانی با اشاره به نقش و اهمیت مجلس شورای اسلامی در تعیین سرنوشت كشور در مسائل اقتصادی، سیاسی و اخلاقی اظهار داشت: جایی كه سرنوشت ما به آن بستگی دارد باید در انتخابات آن حساس و مشاركت جدی داشته باشیم. آیت الله نوری همدانی با تاكید بر این كه سرنوشت نظام اسلامی در انتخابات مشخص می شود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده بسیاری دارد كه در كمین نشسته و منتظرند از هر فرصتی برای ضربه زدن به آن استفاده كنند. مرجع تقلید شیعیان با دعوت مردم برای حضور باشكوه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اضافه كرد: مردم باید با در نظر گرفتن شاخص، نمایندگانی انقلابی، متدین، مخلص و خدمت گذار را روانه مجلس كنند. آیت الله علوی گرگانی در سخنانی با تاكید بر لزوم شركت در انتخابات، اظهار داشت: همه مردم باید خویش را جزئی از نظام بدانند و در انتخابات شركت نمایند. مردم باید افراد ذیصلاح وصاحب كمالات را به مجلس بفرستند تا بتوانند به وظایف دینی و الهی خود عمل كنند. حضور مردم پای صندوق های رای، دشمنان را از خیلی از توطئه ها مأیوس می كند آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به اینكه انتخابات، حماسه ای سیاسی و ضامن امنیت كشور است اظهار داشت: ملت ایران، بار دیگر اقتدار و قدرت خویش را به جهانیان ثابت می كنند و حماسه ای بزرگ خلق خواهند كرد. حضور پرشور مردم پای صندوق های رای، دشمنان را از خیلی از توطئه ها مأیوس و ناامید می كند. بنابر گزارش ایسنا، وی خاطرنشان كرد: مردم با بصیرت ایران، با انتخاب افراد مومن، دلسوز، اصلح و كاردان، مصلحت كشور را به بهترین شكل رقم می زنند و باعث ناكامی دشمنان، در هجمه ها و تبلیغات شوم شان می شوند. اگر انتخاب ها آگاهانه و با بصیرت باشد، مجلسی قوی و مقتدر شكل می گیرد و ما امیدواریم ملت ایران با پیروی از بیانات و سفارش های رهبری، نقش خویش را در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز ایفا كنند. وی تصریح كرد: حضور در انتخابات، تكلیفی شرعی و انقلابی است و باید مردم نمایندگانی انتخاب كنند كه در فكر حل مشكلات مردم و خدمت به كشور و نظام اسلامی باشد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: رهبری در مورد اهمیت حضور در انتخابات فرمودند كه دشمن، خیلی از نیروهای تبلیغاتی خویش را بسیج كرده است تا كاری كنند كه انتخابات با استقبال مواجه نشود. وی ادامه داد: ملت انقلابی ایران اسلامی، همواره پشتیبان نظام بوده اند و با حضور خود در صحنه های انقلابی و حماسی، پاسخ یاوه گوئی های دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را داده اند و این دفعه هم حضور پرشور خلق می كنند. آیت الله ممدوحی بیان نمود: دشمنان، از همان شكل گیری نهضت انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف این نظام بوده اند و بارها از راه راههای مختلف و تحریم های گوناگون، دشمنی و عداوت خویش را به اثبات رسانده اند. در این فضاسازی ها و تبلیغات دشمن، باید با بصیرت و آگاهی در صحنه حاضر شویم و با وحدت و یكپارچگی، مشاركتی حداكثری در انتخابات داشته باشیم و قدرت و اقتدار خویش را به نمایش بگذاریم. هر ایرانی كه ایران قوی می خواهد در انتخابات شركت می كند طبق گزارش ایسنا، دریابان علی شمخانی، دبیر شورایعالی امنیت ملی، در توییتی نوشت: ایران قوی بدون مجلس قوی آرزویی دست نیافتنی است. در نظام مردم سالار دینی مشاركت سیاسی تنها مسیر ایجاد مجلس قوی است. هر ایرانی كه ایران قوی می خواهد در انتخابات شركت می كند. ۲۷۲۱۵

1398/11/30
15:15:33
5.0 / 5
4362
تگهای خبر: آمریكا , اقتصاد , ایران , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز