نامه سرگشاده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان به دادستانی استان

نامه سرگشاده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان به دادستانی استان سنج نیوز: ایسنا/گیلان بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در نامه ای سرگشاده به دادستانی استان گیلان از عملكرد و كم كاری برخی مدیران در بحران برف انتقاد نمود و خواهان برخورد قاطع دادستانی دراین زمینه شد.


متن این نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آقای مهدی فلاح میری
دادستان محترم عمومی و انقلاب استان گیلان
سلام علیكم
به استحضار می رساند، باتوجه به پیش بینی یك هفته گذشته هواشناسی، نسبت به بارش سنگین برف و صدور هشدارهای لازم و همین طور سابقه برف های سنگین در سال های نه چندان دور در استان گیلان، متاسفانه شاهد عملكرد بسیار ضعیف برخی مدیران اجرایی استان بودیم. به شكلی كه مردم گیلان چند روز خیلی مشكل را گذراندند كه تنها متصل بودن گاز جان مردم را نجات داد!
در چند روز گذشته مشكلات شدید عبور و مرور، قطعی كم سابقه و طولانی مدت برق، نبود هماهنگی و مدیریت حداقلی در تمامی مناطق استان حتی در شهر رشت به وضوح دیده می شد.
در كشوری چنین شرایطی دیده می شود كه، برای سرافرازی اش خون شهدای بسیاری همچون شهید باكری عزیز تقدیم شده، كه در مواقع بحرانی همراه با گروه های امدادی به صورت تمام وقت در محلات فقیرنشین و گرفتار در سیل، غرق در گل و لای و خالصانه حضور موثر داشت و هیچ موضوعی جز خود مردم برایش مهم نبود.

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان صادقانه آمادگی خودش را برای كمك و امدادرسانی اعلام می كند، بدین گمان كه احتمالاً بهتر از تیم مدیریت بحران استان بتواند اوضاع را مدیریت و كنترل كند!
مردم گیلان همواره پشتیبان ولایت و انقلاب بوده و این را در راهپیمایی ۴۱ سالگی انقلاب نشان دادند.
از شما دادستان محترم تقاضا داریم هر چه سریع تر و به شكلی كاملاً ملموس برای مردم، با مدیران و مسئولان خاطی برخورد كنید تا دیگر شاهد این گونه كم كاری ها در استان عزیزمان گیلان نباشیم.
و من الله التوفیق
حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان



منبع:

1398/11/27
14:50:21
5.0 / 5
4501
تگهای خبر: دادستان , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز