كنایه سردار شریف به آمریكایی ها:

كلمه كشته در ادبیات شما تبدیل به ضربه مغزی شده؟

كلمه كشته در ادبیات شما تبدیل به ضربه مغزی شده؟ به گزارش سنج نیوز فارس نوشت: سخنگوی سپاه پاسداران اظهار داشت: عاقبت آمریكا و اسرائیل چیزی جز سرنوشت صدام و رژیم بعث نخواهد بود و چه بسا نكبت بارتر از آن برایشان رقم خواهد خورد.



سردار رمضان شریف ظهر امروز در جمع مردم بیرجند در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، تصریح كرد: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و شروع گام دوم انقلاب توأمان با دستاوردهای قابل توجه ملت ایران و شكست های دشمن است.
وی با اشاره به اینكه امروزه آمریكایی ها و صهیونیست ها تمام قد در مقابل ملت ایران مشغول به توطئه هستند، تبیین كرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از هیچ توطئه ای ضد نظام خودداری نكردند.
شریف با تاكید بر اینكه جمهوری اسلامی ایران، آمریكا را با همه هیمنه ابرقدرتی شكست داده و صهیونیست های غاصب را كوچك كرده، افزود: دشمن در ترور سردار سلیمانی اشتباه بزرگی مرتكب شد و مطمئن باشید ترور سردار سلیمانی بساط آمریكا و اسرائیل را از منطقه جمع خواهد نمود.
وی با تاكید بر اینكه فرزندان مقاومت انتقام سردار سلیمانی را خواهند گرفت، مطرح كرد: عاقبت آمریكا و اسرائیل چیزی جز سرنوشت صدام و رژیم بعث نخواهد بود و چه بسا نكبت بارتر از آن برایشان رقم خواهد خورد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان كرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز شاهد لشكر مؤمن مردم عراق، لبنان، سوریه و یمن و افغانستان هستند و از فرماندهانی كه قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت تربیت كرده می ترسند.
شریف با تاكید بر اینكه شادمانی دشمن از ترور سردار سلیمانی طول نكشید و ضربه و سیلی محكمی را از سپاه انقلاب اسلامی خورد، افزود: حالا حالاها مانده تا راجع به حیثیت ازدست رفته تان حرف بزنید و بدانید ضربه دوم را امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ضربه بعدی را در دوم اسفندماه پای صندوق های رأی خواهید خورد.
وی همینطور با اشاره به آمار تلفات پایگاه آمریكایی عین الأسد و مخفی كردن این آمار عنوان كرد: كلمه كشته در ادبیات آمریكا تبدیل به ضربه مغزی شده و خسارات خویش را از حمله ما به عین الأسد كتمان می كنند.
شریف افزود: با صدای بلند اعلام می نماییم در حوزه دفاعی، نظامی و امینی نه تنها كوچك ترین مشكلی نداریم بلكه بزرگ ترین قدرت های دنیا هم جمع شوند نمی توانند به منافع ملی و جغرافیایی كشور نگاه چپ كنند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینكه با وجود مدیران جهادی و انسان های مخلص مشكلات كشور قابل حل است، اظهار داشت: تحریم های دشمن اگر برای كشور دیگری رخ می داد حتما آن كشور سقوط می كرد اما علیرغم شدیدترین تحریم های دشمن دولت توانسته این ۸۰ میلیون جمعیت را در حد ممكن اداره كند و به فضل الهی هیچ وقت حقوق كاركنان عقب نیفتاده است.
وی خطاب به مدیران كشور اظهار داشت: بدانید سپاهی در كنار شما است كه اجازه كوچك ترین تعدی دشمن به كشور را نمی دهد.
فرمانده هوانیروز ارتش: مرزهای جمهوری اسلامی در امنیت كامل است
به گزارش تسنیم، امیر یوسف قربانی هم ظهر امروز در جمع راهپیمایان مراسم ۲۲ بهمن در شهرستان پیش ضمن تبریك به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، با اشاره به اربعین سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصریح كرد: هر چند غم فراغ سردار دل ها و دیگر یارانش كه به دست شقی ترین افراد روی كره زمین به شهادت رسیدند، برای همگان دشوار می باشد اما با شهادتشان مشت محكمی بر دهان آمریكا و اسرائیل زده شد.
وی سپس با اشاره به تداوم دشمنی های سران استكبار ضد نظام جمهوری اسلامی بیان نمود: با وجود شكست دشمن در جنگ تحمیلی اما دشمن به روند كینه توزانه خود ادامه داده و امروز وارد جنگی نرم ضد جمهوری اسلامی شده است چون كه می داند راهبرد انقلاب ما راهبردی جهانی است كه باید به دیگر اقصی نقاط جهان صادر شود.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به فتنه های دشمنان در زمان مقام معظم رهبری اظهار داشت: در حالیكه هر كدام از این فتنه ها یك مملكت را نابود می كرد اما با توجه به نورانی و الهی بودن مقام معظم رهبری همه فتنه های دشمنان نقش بر آب شد.
امیر قربانی با اشاره به اثرات الهی بودن انقلاب اسلامی خاطرنشان كرد: در عرصه خارجی در سال ۱۳۸۹ جنبش های اسلامی بسیاری در كشورهای اسلامی همچون تونس، لیبی، یمن و غیره شكل گرفت كه بعضی از آنها منفعل شده بودند اما به وجود بركت جمهوری اسلامی آن هایی كه بالقوه بودند به بالفعل تبدیل شدند و در داخل كشور هم علیرغم تحریم ها و مشكلات خاصی كه تمام دنیا بر ضد كشور ما درست كردند ولی مردم ما كوچكترین قدمی عقب ننشستند و همواره پشتیبان ولایت فقیه بودند.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اقدام سردار سلیمانی در تبدیل گروه های مقاومت به كشورهای مقاومت خاطرنشان كرد: امروز در بحث علم و دانش در جمهوری اسلامی دانشمندان دفاعی و هسته ای ما در مرتبه ای قرار گرفته كه آمریكا با آن قدرت ادعایی خود از ابزارهای دفاعی ایران وحشت دارد.
امیر قربانی افزود: وحشت آمریكا و رژیم صهیونیستی از انقلاب اسلامی تا آنجاست كه با یك سخنرانی مقام معظم رهبری به هراس می افتند و به حالت آماده باش درمی آیند و بازی جنگ به راه می اندازند.
وی تاكید كرد: روح ولایتمداری مردم انقلابی ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نخواهد داد كه هیچ دشمنی چشم طمع به این نظام داشته باشد.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال قبل اضافه كرد: یا وجود تحریم و تهدیدات دشمن رشد و توسعه خوبی را در حوزه های مختلف همچون در بحث قطعات هواپیما و هلی كوپتر و حتی پزشكی شاهد می باشیم كه این نشان از قدرت اسلام و جمهوری اسلامی است كه در سطح بین المللی هم حرف برای گفتن دارد.
امیر قربانی با اشاره به اینكه مرزهای جمهوری اسلامی امن ترین مرزهای خاورمیانه است، خاطرنشان كرد: نیروهای مسلح بعنوان فرزندان ملت ایران در تمام مرزهای كشور آماده هستند و ما برابر گام دوم انقلاب به سمت تمدن اسلامی پیش خواهیم رفت.
2727


منبع:

1398/11/22
15:30:21
5.0 / 5
4650
تگهای خبر: آمریكا , ایران , تحریم , جنبش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز