حجت الاسلام والمسلمین كاظم صدیقی:

با تأسی از حضرت زهرا(س) نمایندگانی گره گشا به مجلس بفرستیم

با تأسی از حضرت زهرا(س) نمایندگانی گره گشا به مجلس بفرستیم به گزارش سنج نیوز خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: در امروز كه انتخابات داریم باید پای ولایت باشیم و از حضرت زهرا (س) كمك بگیریم و یك مجلس گره گشا و مقابل استكبار را روانه مجلس بعدی نماییم.


به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین كاظم صدیقی، ظهر چهارشنبه (۹ بهمن ماه) در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) كه در میدان فاطمی برگزار شد، ضمن تبریك و تسلیت مجدد برای شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان اظهار نمود: امروز در شرایط خاص اقتصادی قرار داریم كه به خاطر بی كفایتی بعضی از اقتصاددانان پدید آمده است؛ بدین سبب باید همچون خاندان عصمت و طهارت به دیگران كمك نماییم، فراموش نكنیم هیچكس از درب این خانه دست خالی برنگشته است.
وی با اشاره به شخصیت سردار شهید سلیمانی افزود: این سردار دل ها در مبارزه با اشرار، مبارزه با استكبار و كوتاه كردن دست آمریكا از منطقه تمام تلاش خودرا كرد و گروه های مقاومت را تقویت كرد و بدین جهت در قلوب مردم جای گرفت، این سردار بزرگ مردان زیادی را تربیت كرد و به همین خاطر خون الهی او عامل بیداری خیلی ها شد و نباید فراموش نماییم كه این سردار آموزش دیده دامن حضرت زهرا(س) است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح كرد: زدن هواپیمای آمریكایی در افغانستان پاسخ خداوند به استكبار است، در این هواپیما جاسوسان حرفه ای زیادی حضور داشتند كه به درك واصل شدند، آمریكا تصور كرد با ریخته شدن خون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همه چیز تمام است اما نمی دانستند كه خون های دیگری می جوشد.
صدیقی اضافه كرد: كمك كردن به هموطنان به خصوص سیل زدگان تنها برای كسانی نیست كه توان مالی دارند، زمانی كه انسان از آنچه كه دارد در قبال دیگران بخشش كند خداوند به مال و زندگی او بركت می دهد، پس هر آنچه داریم در طبق اخلاص به دیگران اهدا نماییم تا مبادا كسی شرمنده خانواده خود شود.
وی با اشاره به زندگی حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) بیان كرد: در طول زندگی این دو عزیز هیچكدام موجب رنجش دیگری نشدند و آیه تطهیر بیان كننده این مساله است، این خانواده كانون محبت و مهربانی بودند، برمبنای زندگی این عزیزان كسی نباید آبروی كسی را ببرد.
خطیب موقت نماز جمعه تهران اشاره كرد: هرگاه گرگ ها اسلام را دوره می كردند پیامبر اكرم(ص) برای دریدن گردن های گرگ ها امام علی(ع) را به میدان می فرستاد، این اهل بیت(ع) بودند كه تمدن و فرهنگ و بهداشت را به جامعه معرفی كردند، نكند امروز هم پیشرفت ها را جوانان حزب الهی انجام دهند اما امور به دست غیرحزب الهی ها بیفتد.
صدیقی درباره انتخابات مجلس نیز اشاره كرد: در امروز كه انتخابات داریم باید پای ولایت باشیم و از حضرت زهرا(س) كمك بگیریم و نمایندگان گره گشا و مقابل استكبار را روانه مجلس بعدی نماییم.







منبع:

1398/11/09
15:26:17
5.0 / 5
4313
تگهای خبر: آمریكا , آموزش , اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز