تصویری از فرمانده كل سپاه و سردار تنگسیری در جمع مردم سیل زده هرمزگان

تصویری از فرمانده كل سپاه و سردار تنگسیری در جمع مردم سیل زده هرمزگان به گزارش سنج نیوز تسنیم نوشت: فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شهرستان جاسك از روستاهای سیل زده این شهرستان بازدید نمود.


سردار سرلشكر پاسدار حسین سلامی فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز به همراه فریدون همتی استاندار هرمزگان و سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب از مناطق سیل زده شرق هرمزگان بازدید نمود.
این بازدید بمنظور بررسی آخرین وضعیت روستاهای سیل زده شهرستان جاسك از روستای كروچ، لیره ای و چند روستای دیگر و كمپ های اسكان اضطراری این منطقه انجام شد. در این بازدید سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یكم نیروی دریایی سپاه پاسداران، سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد، فرماندار جاسك و تعدادی از مسئولان دولتی و نظامی نیز حضور داشتند. باید نقاط جدیدی برای سكونت سیل زدگان جاسك در نظر گرفت سردار سرلشكر پاسدار حسین سلامی فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همه ارگان ها بعد از سیل پای كار آمده اند و در حال پاكسازی و بازسازی منازل سیل زده هستند. وی ادامه داد: اما این منازل به واسطه اینكه دقیقا در وسط سیل و رودخانه فصلی قرار دارند دیگر قابل سكونت نیستند و هر بارانی كه با این شدت ببارد باردیگر وضعیت فعلی تكرار خواهد شد. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای روستائیان سیل زده باید نقطه جدیدی برای اسكانشان در نظر گرفته و از نو برای آنها منازل مسكونی ساخته شود. وی اشاره كرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همین طور سپاه امام سجاد استان هرمزگان با تمام توان و ظرفیت خود با استفاده از بالگردها و دستگاه های مهندسی، واحدهای پخت غذای گرم، واحدهای خدماتی و واحدهای اورژانس و درمان از زمان وقوع سیل در این مناطق حضور دارند. سردار سلامی اظهار داشت: این حضور فعال برای آن است كه زندگی موقت مردم یك شرایط مناسبی پیدا كنند تا ان شاء الله شرایط دائم فراهم گردد با این وجود ما آمادگی كامل برای مشاركت در بهبود وضعیت مردم این مناطق را داریم. 2727


منبع:

1398/11/04
22:03:04
5.0 / 5
4294
تگهای خبر: خدمات , دریا , دستگاه , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز