رئیس دفتر سردار سلیمانی تشریح كرد

نحوه برخورد سردار سلیمانی با خاطیانی كه باید اخراج می شدند

نحوه برخورد سردار سلیمانی با خاطیانی كه باید اخراج می شدند به گزارش سنج نیوز ایسنا/قم رئیس دفتر سردارسلیمانی به تشریح نحوه برخورد سردار سلیمانی با نیروهایی باید اخراج می شدند پرداخت.


مهدی ایرانمش امروز بامداد در مراسم سوگواره یاس نبوی كه در مجتمع فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار گردید با ذكر این مطلب كه سردار سلیمانی یك انسان كامل عرفانی بود، خیلی از ما ایشان را بعنوان یك فرمانده نظامی می شناختیم ولی ایشان با پیمودن كمالات اخلاقی و عرفانی یك انسان كامل بود.
وی با اشاره به این نكته كه ایشان در مباحث اجتماعی و عام المنفعه و حتی مباحثات بین المللی یك انسان نمونه بود، اضافه كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان نمودند كه خیلی از كارهای ایشان تا ابد شناخته نمی گردد.
وی با ذكر این كه نهاد مقاومت با دست ایشان كاشته شد، اظهار داشت: خوشبختانه این نهاد امروز به درختی تنومند تبدیل شده است كه انشالله با قیام حزب الله و جهاد اسلامی و حماس فلسطین و حیدریون و زینبیون و دفاع الوطنی و... نقشه دشمنان را بر هم ریخت.
رئیس دفتر سردار سلیمانی با ذكر این مطلب كه سردار انسانی تیزهوش و بی پروا بود، یادآورشد: ایشان در زمان جنگ هیچ گاه نامی از گردان خود نمی بردند؛ همیشه از دیگران نام می بردند؛ در زمینه دفاع از حرم هیچگاه از نقش خود نمی گفتند.
ایرانمنش اظهاركرد: سردار بلافاصله بعد از ازدواج خود به جبهه رفتند و می گفتند كه جبهه امروز بیشتر به من نیاز دارد؛ وقتی كه لشكر ثارالله بعد از جنگ به منطقه بازگشت وظیفه امنیتی منطقه را به عهده گرفت. ایشان برای تأمین امنیت در مناطق شرق كشور سران طوایف را دعوت نمودند كه باید اسلحه های خویش را تحویل دهند. این اقدام تدبیر جالبی بود كه سبب جمع آوری عظیمی از سلاح ها و ایجاد امنیت در منطقه شد.
مسئول دفتر سردار سلیمانی با اشاره به فعالیتهای گسترده سردار سلیمانی در سپاه قدس یادآوشرد: ایشان مدیر بسیار كتوم و پیچیده بود. در همه ابعاد زندگی و پیگیری و پشتكار بسیار پیچیده و بسیار مصمم بود. هر وقت دستوری می داد تا پایان، اجرای آنها را دنبال می كرد.
وی اظهار داشت: ایشان احترام بسیاری به روحانیت و علما می گذاشت و همیشه دست علما و روحانی را می بوسیدند و به فرزندان هم می گفتندكه دست عالمان را ببوسید.
ایرانمنش با ذكر این مطلب كه شهید سلیمانی در هر موقعیتی كه پیدا می كردند به دیدار خانواده شهدا می رفتند، یادآورشد: تواضع و فروتنی ایشان مثال زدنی بود؛ همیشه در كنار محروم بود. همیشه به كاركنان خود توجه داشت و به مشكلات آنها رسیدگی می كرد.
وی با بیان این مطلب كه در 21 سال فعالیت در كنار ایشان هیچگاه برگه توبیخی برای هیچ فردی امضا نكرد، اظهار داشت: در حالیكه توبیخ در گستره فعالیت نظامی یك امر عادی بود. حتی یك مرتبه هم برگ اخراج كسی را امضا نكرد.
وی اضافه كرد: وقتی كسی خطایی می كرد و فرماندهان می گفتند كه ایشان باید اخراج شود میگفتند كه اگر ایشان خطایی كرده خانواده او چه كرده است كه باید با مشكلات مالی دست و پنجه نرم كند؟ ایشان همیشه با تخطی نیروها به شكلی رفتار می كرد كه نیروها همیشه ایشان را پشتیبان خود می دیدند. وقتی خبر تخطی یك نیرو را به ایشان می دادند می گفتند كه من فقط از ایشان روزهای شجاعت وجنگ آوری را دیده ام ولی اگر كار بسیار بدی كرده است او را اخراج نكید بلكه تا حد كافی تقلیل حكم دهید.
وی اظهار داشت: سردار سلیمانی شهادت را به چشم خود می دید. ایشان یك سال پیش می اظهار داشت كه دعا كنید همین الان شهید شوم چونكه اثر خون من در آینده چنین مواج نخواهد بود. امروزه می بینیم كه ایشان چه بصیرتی نسبت به این مسئله داشت.
وی اظهاركرد: اثر خون این شهید امروز و آینده بسیار بالا است و اگر این اثر از حضور فیزیكی ایشان بیشتر نباشد كمتر هم نیست.
همرزم شهید سلیمانی بیان نمود: شهید سلیمانی در مناطق جنگی همیشه به فكر حیوانات كوهی و منطقه ای بود و آب و غذای آنها را تأمین می كرد.
وی در انتها خطاب به مدیران كشور اظهار داشت: ایشان برای برگزاری جلسات و فعالیت از همه وقت شبانه روز استفاده می كرد. اغلب جلسات ایشان قبل از طلوع آفتاب بود. ایشان همیشه از وقت استفاده می كرد و 18 ساعت از روز را واقعا استفاده می كرد.



1398/11/04
16:05:56
5.0 / 5
4127
تگهای خبر: ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز