حضور رئیس دیوان عالی كشور در منزل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

حضور رئیس دیوان عالی كشور در منزل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به گزارش سنج نیوز رئیس دیوان عالی كشور در منزل شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی حضور یافت.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی دیوان عالی كشور، حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم با حضور در منزل سردار بزرگ و پر افتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت آن مجاهد كبیر را به خانواده ایشان تبریك و تسلیت گفت.
مرتضوی مقدم در این دیدار ضمن آرزوی صبر برای خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی جهان تشیع بخصوص ملت مجاهد و مقاوم ایران را داغدار كرد و ما را به سوگ خود نشاند.
وی اظهار داشت: ریشه های انقلاب به آبیاری نیاز دارد و با خون عزیزانی مثل حاج قاسم این درخت تنومند و انقلاب قوی تر می شود و به حول قوه الهی انتقام خون حاج قاسم را می گیریم.
رئیس دیوان عالی كشور در این دیدار به بیان خاطره ای از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: بیست و پنج سال پیش زمانیكه رئیس كل دادگستری كرمان بودم، حاج قاسم هم فرمانده سپاه كرمان بود. هر چند وقت یكبار به هم سرمی زدیم و ایشان در روزهای فاطمیه بنده را به مجلس عزاداری كه در منزلشان برپا بود برای سخنرانی دعوت نمودند. در آن مراسم پنج روحانی به سخنرانی پرداختند. آن شب خواب دیدم كه در منزل حاج قاسم سفره ای پهن بود و پنج نوع غذا در آن گذاشته بودند و از عزاداران پذیرایی می شد. سردار سلیمانی هم ایستاده بود و لبخند می زد. فردای آن روز حاج قاسم پیش من آمد و از شنیدن این خواب و اینكه حضرت زهرا (س) پذیرایی او از مردم را پذیرفته است، بسیار خوشحال شد.



1398/10/14
21:44:05
5.0 / 5
4259
تگهای خبر: ایران , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز