جلسه مجلس نمایندگان آمریكا آغاز شد

جلسه مجلس نمایندگان آمریكا آغاز شد به گزارش سنج نیوز، به نقل از ایسنا جلسه مجلس نمایندگان آمریكا برای رأی گیری درخصوص اعمال دور جدید تحریم ها علیه روسیه، ایران و كره شمالی آغاز گردید.


به نقل از خبرگزاری اسپوتنیك، در این جلسه قرار است اعضای مجلس نمایندگان آمریكا درباره تصویب تحریم های جدید علیه سه كشور ایران، روسیه و كره شمالی تصمیم گیری كنند.
قانون گذاران در این جلسه مجلس نمایندگان آمریكا در حمایت از تصویب این تحریم ها، با طرح ادعاهای واهی، كشورمان را به حمایت از تروریسم متهم كردند.
مقام های ارشد حزب دموكرات آمریكا پیش تر اعلام كردند كه اعضای این حزب و همتایان جمهوری خواهشان درباره لایحه مربوط به تحریم های جدید علیه روسیه و ایران به توافق رسیده اند.
به نقل از خبرگزاری رویترز، لایحه مربوط به تحریم های ایران و روسیه حدود یك ماه پیش در سنا به تصویب رسید اما تصویب این لایحه در مجلس نمایندگان پس از آن كه جمهوری خواهان پیشنهاد اضافه كردن كره شمالی به این لایحه را مطرح كردند، به تعویق افتاد.
بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، با تغییراتی كه در لایحه جدید اعمال شده، انتظار می رود سنا و مجلس نمایندگان هر دو این لایحه را به تصویب برسانند.

1396/05/03
00:31:05
5.0 / 5
5575
تگهای خبر: آمریكا , اخبار روز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز