زنگ خطر به صدا در آمد عبور مردم از فهرست اصولگرایان و اصلاح طلبان؟

زنگ خطر به صدا در آمد عبور مردم از فهرست اصولگرایان و اصلاح طلبان؟ به گزارش سنج نیوز نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: هزینه های تبلیغات در شهرستان ها خیلی بیشتر از تهران است. یكی از دلایلی كه تهران را برای كاندیداتوری انتخاب كردم همین است كه می شود در تهران ملی كار كرد و هزینه های تبلیغاتی هم كمتر است، اما در شهرستان های هزینه های میلیاردی وجود دارد كه من از عهده آن برنمی آیم.



به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین، مؤید حسینی صدر نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خوی در استان آذربایجان غربی یكی از افرادی بود كه امروز در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام كرد.
حسینی صدر بعد از ثبت نام در انتخابات مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار داشت: من دو دوره نماینده مجلس بودم و در زمان خودم كارهای خیلی خوبی برای منطقه ام انجام دادم. دو بیمارستان در زمانی كه من نماینده بودم در خوی ساخته شد، مرز خوی باز شد، بیشتر از ۱۰۰ مدرسه در حوزه انتخابیه من ساخته شد، ۸ ورزشگاه راه اندازی شد و كار ساخت یك سد به اتمام رسید و كارهای زیادی انجام شد و شركت های زیادی در خوی سرمایه گذاری كردند.
بعد از شنیدن حرف های رهبری تصمیم گرفتم كاندیدا شوم
وی با اشاره عدم حضورش در مجلس دهم اظهار داشت: بعضی وقت ها، آدم احساس می كند كه باید بگذارد مردم قدری ذائقه شان عوض شود و به من به دلیلی كه نمی توانم بگویم برای مجلس دهم كاندیدا نشدم. این دفعه هم قصد نداشتم در انتخابات شركت كنم تا اینكه حرف های حضرت آقا شنیدم كه گفتند كسانی كه توان دارد باید به میدان بیاند و من هم وظیفه دارم تجربیاتم را به مردم بگویم.
نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: من دو دوره نماینده مجلس بوده ام، سه سال مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه، یك سال مشاور وزیر نفت و یك سال و نیم مشاور وزیر صنعت بوده ام و استاد تمام دانشگاه هستم. ما مدیون مردم و این كشور هستیم و الان وظیفه دارم به بگویم الان آمادگی این مسئولیت را دارم، اگر مردم دستور دادند، با عهد و پیمانی كه می بندیم، می رویم و خدمتگزارشان می شویم. اگر هم مردم نپسندیدند و كس دیگری را پسندیدند و دستور ندادند، وظیفه از روی دوش من برداشته می شود و می روم در دانشگاه خدمت می كنم.
مجلس دهم به شدت ضعیف است و ابتكار عمل ندارد
او هم چنین درباره عملكرد مجلس دهم اظهار داشت: پارلمان فعلی به شدت ضعیف شده است و مجلس دهم اصلا ابتكار عمل نداشت. مثلا در قضیه بنزین مجلس می توانست پیشگیری كند و اقدامات پیش دستانه ای انجام دهد. به نظرم مجلس دهم ریل گذار خوبی برای سیاست های كشور نبود.
مردم دیگر اصلاح طلبان و اصولگرایان را قبول ندارند
موید حسینی صدر درباره پیش بینی خود از جریان پیروز در انتخابات مجلس یازدهم و احتمال شكل گیری جریان سوم اظهار داشت: من فكر می كنم در سراسر كشور مردم به دنبال روی كار آمدن چهره های مردمی خواهند بود كه ارتباط صادقه و صمیمانه ای با مردم داشته باشند. مردم امروز دیگر جناح های سیاسی و اصلاح طلب و اصولگرا را قبول ندارند و كسانی كه خدمتگزار مردم باشند و در خط ولایت باشند، فكر می كنم شانشس بیشتری داشته باشند.
ممكن است رئیس مجلس بعدی بدون بحث و جدل انتخاب شود
نماینده مجلس هشتم و نهم در واكنش به انصراف لاریجانی از حضور در انتخابات مجلس یازدهم و گمانه زنی ها درباره ریاست مجلس آینده اظهار داشت: باید ببینیم كه از میان منتخبان چه كسی حائز شرایط ریاست مجلس است، ممكنست كسانی رای بیاورند كه اصلا بدون جدل و بحث راحت بتوانند ریاست مجلس را به دست بیاورند.

وارد فهرست اصلاح طلبان تندرو نخواهم شد
حسینی صدر در پاسخ به این پرسش كه آیا مستقل در انتخابات شركت می كند یا نه، اظهار داشت: دو سه نفر برای حضور در فهرست به من پیشنهاد داده اند، اما تا وقتی كه نهایی نشده است، ترجیح می دهم اعلام نكنم و البته در بعضی فهرست ها هم مانند اصلاح طلبان تندرو تمایل ندارم حضور داشته باشم.
وی اضافه كرد: بیشتر دوست دارم در فهرست های حضور داشته باشم كه شعارشان شفافیت در رفتار، خدمت به مردم و پشتیبانی از ولایت باشد.
شاید فهرست سومی بیرون بیاید كه بیشتر انگیزه خدمت داشته باشد
او هم چنین در پاسخ به این پرسش كه با این اوصاف آیا تمایل دارد در فهرست اصولگرایان حضور داشته باشد، اظهار داشت: نمی گردد گفت این خاصیت ها مربوط به اصولگرایان است و ممكنست فهرست سومی شكل بگیرد و بیرون بیاید كه بیشتر انگیزه خدمت دارند و از قرار گرفتن در چهارچوب دسته بندی های سیاسی دیكته شده پرهیز می كنند و برای مردم كار كنند.
حسینی صدر هم چنین درباره حضور در جریان حامی قالیباف نیز اظهار داشت: اجازه بدید كه تصمیم ها نهایی شود تا ببینیم كه چه می شود.
هزینه های تبلیغاتی در شهرستان ها خیلی بیشتر است
نماینده مردم مجلس هشتم و نهم درباره هزینه های انتخاباتی خود هم اظهار داشت: یكی از اشكالات من همین است، هزینه های تبلیغات در شهرستان ها خیلی بیشتر از تهران است. یكی از دلایلی كه تهران را برای كاندیداتوری انتخاب كردم همین است كه می شود در تهران ملی كار كرد و هزینه های تبلیغاتی هم كمتر است، اما در شهرستان های هزینه های میلیاردی وجود دارد كه من از عهده آن برنمی آیم.
در تهران با ۱۵۰ میلیون تومان می توان تبلیغات انتخاباتی كرد
وی اضافه كرد: هزینه های انتخاباتی را باید مدیریت نماییم تا خیلی پایین بیاید و فكر می كنم در تهران بشود با ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان هزینه های انتخاباتی را مدیریت كرد.
۲۷۲۱۷


منبع:

1398/09/15
13:36:30
5.0 / 5
4589
تگهای خبر: آنلاین , اصلاح طلبان , اصولگرایان , پارلمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز