سناتور روس تاكید كرد:

نقض حقوق بین الملل با تغییر برجام

نقض حقوق بین الملل با تغییر برجام به گزارش سنج نیوز رییس كمیته روابط خارجی شورای فدراسیون (سنا) روسیه با انتقاد از تلاش های آمریكا برای تغییر در برجام، اظهار داشت كه این كار نقض حقوق بین الملل است.



به گزارش سنج نیوز به نقل از خبرگزاری اینترفكس، كنستانتین كاساچوف رییس كمیته روابط خارجی شورای فدراسیون روسیه تصریح كرد كه تلاش آمریكا برای بازنگری برجام، نقض خطرناك حقوق بین الملل است.

وی خاطرنشان كرد: هر تلاشی از جانب آمریكا برای لغو برجام بدون موافقت طرف های دیگر این توافق به صورت مستقیم اصول بنیادین حقوق بین الملل را نقض خواهد نمود و در این مورد، نقض رژیم منع اشاعه (هسته ای) خواهد بود.

سرگئی ریابكوف معاون وزیر امور خارجه روسیه هم از رویكرد رئیس جمهور آمریكا برای اعمال تغییراتی در توافق هسته ای انتقاد و تصریح كرد كه مسكو در كنار دیگر طرف های توافق متعهد به حفظ و ادامه برجام است.

به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا جمعه شب (22 دی ماه) بیانیه ای را درباره توافق هسته ای منتشر و در آن اعلام نمود كه به تعلیق تحریم های ایران ادامه می دهد اما در ادامه بیانیه خود اظهار داشت كه اگر طرف های اروپایی برجام، آنچه وی نقاظ ضعف این توافق می خواند را اصلاح نكنند، از برجام خارج خواهد شد.



 

1396/10/24
18:26:32
5.0 / 5
6026
تگهای خبر: آمریكا , برجام , روابط , توافق هسته ای
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز