منتظری با انتقاد از هزینه های تبلیغاتی كاندیداها؛

باید چهره نظام را از اقداماتی مثل نان و كباب دادن به مردم پاك نماییم

باید چهره نظام را از اقداماتی مثل نان و كباب دادن به مردم پاك نماییم سنج نیوز: ایسنا/خراسان رضوی دادستان كل كشور با اشاره به اینكه در روزهای انتخابات به راه انداختن كارناوال ها ممنوع می باشد، اظهار داشت: باید اهتمام نماییم چهره نظام را از امر نامطلوب نان، سفره و كباب دادن به مردم پاك نماییم.


حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری امروز در حاشیه همایش سراسری هیات های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: انتخابات امر مهم و سرنوشت سازی برای كشور است و همه ما وظیفه داریم زمینه انتخابات سالم، باشكوه و حضور هرچه گسترده تر مردم را فراهم نماییم.

وی اضافه كرد: انتخابات موضوعی است كه همه دستگاه ها همچون هیات نظارت، مسئولان اجرایی و قضایی به نحوی در آن دخیل هستند، ما در حوزه مسائل مربوط به دستگاه قضایی ستاد پیش گیری از تخلفات انتخاباتی را داشتیم، دستورالعملی در شرف آماده شدن است كه هفته آینده ابلاغ خواهیم كرد.

منتظری بیان كرد: انتطار ما از كاندیداهای مختلف و افرادی كه خودرا در معرض انتخابات قرار می دهند و نامزد انتخابات می شوند این است كه كمال همكاری را برای برگزاری یك انتخابات سالم و باشكوه فراهم آورند. از جناح بندی و دسته بندی های سیاسی مضر به سلامت انتخابات پرهیز كنند، البته اختلاف نظرها و جناح بندی های سیاسی مختلف كه در كشور به رسمیت شناخته شده اشكال ندارد اما آنچه برای سلامت انتخابات مضر بوده این است كه از این جناح بندی های سیاسی برداشت های بد نماییم.

دادستان كل كشور اشاره كرد: همه ما وظیفه داریم زمینه فراهم شدن انتخابات سالم، پرشكوه و خالی از هرگونه شائبه، اشكال، اشتباه و تخلف را فراهم نماییم. امیدواریم مردم در اسفندماه سال جاری با حضور گسترده، پرشكوه و مقتدرانه در مقابل توطئه های دشمن و استكبار جهانی مقاومت خودرا نشان دهند و مردم با حضور خود آنگونه كه شایسته ملت، نظام و كشور است، انتخابات با ارزش و باشكوهی را فراهم و به سرانجام دهند.

وی با اشاره به اینكه تبلیغات زودرس یكی از تخلفاتی بوده كه زیاد وجود داشته است، عنوان كرد: به راه انداختن كارناوال ها و هزینه كردن های اسراف گونه نیز از این موارد است. از نامزدهای انتخابات انتظار داریم به این مسائل توجه ویژه كنند، تبلیغات زودرس را آغاز نكنند برای اینكه تخلف است و ما هم تصمیم داریم بعنوان تخلف برخورد نماییم. به ستادهای استانی تاكید كردیم كه تبلیغات زودرس در عرصه حقیقی و مجازی از نظر ما قابل قبول نیست و ممنوعست.

منتظری افزود: به راه انداختن كارناوال ها ممنوع می باشد، همین طور هزینه كردن مبالغی كه برای مردم سوال برانگیز خواهد شد، فردی از نامزدان كه می خواهد وارد مجلس شود، مگر چه خبر است كه هزینه های میلیاردی را انجام می دهند. اجازه دهند تبلیغات سالم و معمولی صورت گیرد، مردم نیز وقتی ببینند افراد به سلامت وارد عرصه تبلیغات می شوند، گرایش آنها بیشتر خواهد شد. باید اهتمام نماییم چهره نظام را از امر نامطلوب نان، سفره و كباب دادن به مردم پاك نماییم.




منبع:

1398/08/23
10:01:00
5.0 / 5
4781
تگهای خبر: تبلیغات , دادستان , دستگاه , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز