رئیس ستاد انتخابات:

حضور همه علایق و سلایق در رقابت، فضا را گرم خواهدنمود

حضور همه علایق و سلایق در رقابت، فضا را گرم خواهدنمود به گزارش سنج نیوز ایسنا نوشت: رئیس ستاد انتخابات كشور با اشاره به اینكه باید عرصه رقابت جدی در انتخابات وجود داشته باشد، اظهار داشت: باید بستری را ایجاد نماییم تا همه كسانی كه از علایق و سلایق لازم برخوردار می باشند و ذیل قانون فعالیت می نمایند بتوانند وارد عرصه رقابت شوند و این به گرم شدن فضای انتخابات كمك خواهدنمود.



جمال عرف بامداد امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اهمیت مسئله انتخابات بیان كرد: الحمدالله تا به امروز استان ها عموما آمادگی كاملی برای برگزاری انتخابات پرشور در چارچوبی كه نظام جمهوری اسلامی تعبیه كرده را دارا هستند و هدف آنها برگزاری انتخاباتی پرشور و حداكثری در چهار ركن مشاركت، سلامت، رقابت و امنیت است.
وی به سفر های استانی خود اشاره نمود و اظهار داشت: همدان بیستمین استانی است كه بعنوان رئیس ستاد انتخابات به آنجا می رویم تا از نزدیك میزان آمادگی استان را در امر انتخابات ارزیابی نماییم. از نظر بحث های مربوط به وزارت كشور حدودا به روز هستیم و طبق برنامه های زمانبندی شده از دهم آذرماه ثبت نام آغاز خواهد شد و عملا انتخابات از این روز برای ما آغاز می شود.
رئیس ستاد انتخابات كشور با اشاره به اینكه مشاركت امسال ترجمه بین المللی خواهد داشت، اظهار نمود: باید بدانیم هر مقدار كه بتوانیم مشاركت را افزایش دهیم همان مقدار نیز توطئه هایی كه دیگران برای ما تدوین كرده اند، خنثی خواهد شد. وزارت كشور مجری انتخابات كشور است اما سایر دستگاه ها نیز باید به این مجری كمك كنند تا این پروژه ملی به درستی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینكه تلقی ما از نمایندگان ولی فقیه این است كه همانند پدر در استان ها حضور دارند، اشاره كرد: عوامل مختلفی در مشاركت مردم تأثیر دارد اما یكی از عواملی كه اجماع نسبی وجود دارد این است كه عرصه رقابت جدی در انتخابات وجود داشته باشد.

عرف افزود: باید بستری را ایجاد نماییم تا همه كسانی كه این علایق و سلایق را دارا هستند و ذیل قانون فعالیت می نمایند بتوانند وارد عرصه رقابت شوند و این به گرم شدن فضای انتخابات كمك خواهدنمود.
وی با اشاره به اینكه وزیر كشور در تمام جلسات تاكید بر این عبارت دارد كه "قانون ولاغیر" بیان كرد: همه ما موظف به اجرای قانون هستیم بدین سبب وزارت كشور بعنوان مجری قانون انتخابات خودش را موظف می داند تا به آنچه در قانون است، عمل كند.
رئیس ستاد انتخابات كشور در ادامه با اشاره به اینكه سال ۹۸ با حوادث متنوعی آغاز شد، اظهار نمود: در شروع سال سوژه سیل را داشتیم كه خیلی از مناطق كشور درگیر آن بودند و بعد از آن بحث تحریم ها به وجود آمد و در ادامه مراسم بزرگ اربعین حسینی(ع) را داشتیم كه بحمدالله به خوبی مدیربت شد و در انتهای سال نیز انتخابات را در پیش رو خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینكه دولت امسال سال پر كاری را پیش رو داشته است و وزارت كشور بعنوان پیشانی مدیریت و هماهنگی موضوعات نقش اصلی را ایفا می كند، به وقوع سیل در ابتدای سال ۹۸ اشاره نمود و تصریح كرد: در هر كشور اگر سیل با این وسعت می آمد كل سازمان و مدیریت را به هم می زد اما به فضل خدا در جمهوری اسلامی با حضور همه نیروها و دستگاه و هدایت های رهبر معظم انقلاب و تأكیدات ریاست جمهوری و پای كار آمدن وزارت كشور و استانداران تا امروز مدیریت بسیار خوبی نسبت به سیل صورت گرفته است. همین مسئله را نیز در زمینه اربعین حسینی داشتیم كه حدود سه و نیم میلیون نفر زائر با كمترین حادثه به سلامت به كشور عراق رفتند و به كشور برگشتند.
۲۷۲۱۹


منبع:

1398/08/12
14:46:59
5.0 / 5
4635
تگهای خبر: تحریم , دستگاه , ریاست جمهوری , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز