دانشجویان بسیجی خطاب به علی عسگری: اخبار صداوسیما از اعتراضات هفت تپه سانسور شده است

دانشجویان بسیجی خطاب به علی عسگری: اخبار صداوسیما از اعتراضات هفت تپه سانسور شده است به گزارش سنج نیوز بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران، شهیدبهشتی و شریف طی نامه ای به علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما با تعیین ضرب الاجلی یكماهه برای پوشش صریح و بی پرده مطالبات كارگری تصریح كردند: درصورت نپرداختن به مبحث در مدت زمان معین شده بسیج دانشجویی مستندی در این زمینه تهیه و راساً رسانه ای خواهند كرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، در این نامه خطاب به علی عسگری، آمده است:
«چند سالی است، شركت كشت و صنعت نیشكر هفت تپه با مشكلات عدیده كارگری و مدیریتی مواجه می باشد كه بعلت برخورد غلط نهادهای ذی ربط بخصوص در یكسال اخیر تبدیل به بحران جدی گردیده است. رسانه ملی، همانطور كه از اسمش پیداست می بایست متعلق به مردم به ویژه قشر فرودست و رنج كشیده باشد كه عملا چنین نیست. همچون مطالبات اساسی و مهم كارگران این شركت هم پوشش رسانه ای بدون سانسور و صریح اعتراضات در صدا و سیما است. اندك موارد پوشش این اتفاقات توسط صدا و سیما هم در تناقض با واقعیت بوده یا دست كم از گزند تلخیص و سانسور در امان نبوده است.
بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران، در این یكسال با حضور خود در میان كارگران تلاش بر پیگیری و حل و فصل مشكلات آنها و رساندن صدای اعتراضات كارگری به گوش مسئولین و مردم جهت پر نمودن خلا حضور صدا و سیما در میان آنها را داشته است. ازاین رو بسیج دانشجویی، ضرب الاجلی یكماهه برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی جهت پوشش صریح و بی پرده مطالبات كارگری و انعكاس تصویر درستی از شرایط بغرنج موجود، تعیین می نماید.
لازم به ذكر است درصورت نپرداختن به مبحث در مدت زمان معین شده، بسیج دانشجویی، مستندی در اینباره تهیه نموده و راسا رسانه ای می نماید. طبعا این اقدام نشانگر عدم كفایت و استطاعت صدا و سیما در بدیهی ترین وظیفه خود است و این لكه ننگ به دامان این نهاد باقی خواهد ماند.»



1398/07/20
14:38:33
5.0 / 5
4666
تگهای خبر: شركت , صنعت , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز