مدیركل زندان های استان تهران:

حضور قضات در زندان ها باعث تعیین تكلیف افراد تحت قرار می شود

حضور قضات در زندان ها باعث تعیین تكلیف افراد تحت قرار می شود به گزارش سنج نیوز مهرانگیز، سرپرست دادسرای ناحیه ۲۰ و فیروزجائی، سرپرست دادیاری نظارت بر زندان به همراه حیات الغیب مدیر كل زندان های استان تهران از اردوگاه فشافویه بازدید نمودند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از زندان های استان تهران، در این دیدار سیدحشمت اله حیات الغیب مدیركل زندان های استان تهران با اشاره به لزوم حضور قضات در زندانها به منظور بررسی پرونده های زندانیان حوزه های مربوطه اظهار نمود: این روند باعث آرامش روانی آنان شده، از رجوع تعداد زیادی از خانواده ها به مراجع قضایی جلوگیری می كند.

مدیر كل زندانهای استان تهران، ضمن اشاره به آثار مثبت رفع مشكلات قضایی مددجویان اضافه كرد: حضور قضات در زندانها باعث تعیین تكلیف زندانیان تحت قرار و رفع مشكلات آنان می شود و می توانیم شاهد كاهش جمعیت كیفری باشیم كه غیر از بازگشت زندانی و نان آور نزد خانواده، خیلی از هزینه های نگهداری وی هم از روی دوش سازمان و دولت برداشته می شود.
مهرانگیز ضمن تقدیر از مدیر اردوگاه فشافویه و كاركنان آن مجموعه، با مثبت ارزیابی كردن برنامه اداره كل زندانهای استان تهران در جداسازی زندانیان معتاد متجاهر در این اردوگاه، آمادگی خویش را جهت رفع مشكلات قضایی آنان و بازگشت سالم به جامعه اعلام نمود.



1398/07/05
13:58:41
5.0 / 5
4723
تگهای خبر: هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز