شما نظر بدهید، جریان اصلاحات در چه حوزه هایی نیازمند بازبینی و بازسازی است؟

شما نظر بدهید، جریان اصلاحات در چه حوزه هایی نیازمند بازبینی و بازسازی است؟ سنج نیوز: در فاصله باقیمانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرگزاری خبرآنلاین با طرح سوالی از كاربران خود خواسته تا با ارزیابی عملكرد اصلاح طلبان، حوزه های نیازمند بازبینی در این جریان سیاسی را مورد بررسی قرار دهند.



به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین، برگزاری انتخابات را شاید بتوان بهترین فرصت برای ارزیابی عملكرد جریان های سیاسی قلمداد كرد؛ فرصتی كه به مردم و منتقدان سیاسی امكان می دهد تا كامیابی ها و ناكامی های جریان های سیاسی مورد ارزیابی قرار دهند.
از آنجا كه در دوره دهم انتخابات مجلس، اصلاح طلبان خصوصاً در كلانشهرها پیروز میدان بودند، در فاصله زمانی باقیمانده مانده تا انتخابات مجلس یازدهم خبرگزاری خبرآنلاین از كاربران خود خواسته است عملكرد این جریان را مورد ارزیابی قرار داده و بگویند آیا جریان اصلاحات در حوزه تشكیلاتی و ساختاری، رهبری و لیدری، مشخص كردن خط مرزها با افراطیون و براندازها و...آیا نیازمند بازسازی و بازبینی درونی است یا نه.
كاربران محترم خبرآنلاین می توانند پاسخ خود به سوال «ارزیابی شما از عملكرد اصلاح طلبان چیست و جریان اصلاحات را در چه حوزه های نیازمند بازسازی می دانید؟» را در چارچوب كامنت بیان كنند.
27219


منبع:

1398/05/25
11:22:06
5.0 / 5
4611
تگهای خبر: آنلاین , اصلاح طلبان , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز