بازار داغ ارز دیجیتال در كشورهای مخالف ترامپ

بازار داغ ارز دیجیتال در كشورهای مخالف ترامپ سنج نیوز: استفاده از ارزهای دیجیتال در كشورهای مخالف سیاست های امریكا ( روسیه، چین، ونزوئلا و ایران ) در حال افزایش می باشد و این اتفاق به این كشورها كمك می نماید تا مانع قدرت گرفتن بیشتر امریكا شوند.


به گزارش خبرآنلاین به نقل از راشاتودی، بنیاد دفاع از دموكراسی های امریكا درباب گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال می گوید: " با گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا این كشورها به دنبال ایجاد راه مبادله ای جدا از دلار هستند."
دولتمردان در روسیه، ایران، ونزوئلا و چین در حال تصویب قوانینی درباب استفاده از ارز دیجیتال هستند تا بازار ارز دیجیتال را در این كشورها رونق دهند.
آنها در حال توسعه بلاكچین ها هستند برای اینكه از نظر این كشورها این تنها راهی است كه موجب كاهش قدرت آمریكا می شود.
روسیه، ایران و ونزوئلا تجربه استفاده از بلاكچین را داشته اند و این تجربه به آنها كمك می نماید تا از این ارز دیجیتال در راه كاهش فشار تحریم های امریكا و تضعیف دلار استفاده كنند.
چین نیز هم اكنون نسبت به دلار محتاط است چونكه این ارز بین الملل تا كنون صدمات جدی را به اقتصاد این كشور وارد كرده است.

تلاش های این چهار كشور فراتر از فرار كردن از تحریم ها است و این چهار كشور با توسعه سیستم های پرداخت جایگزین برای تجارت جهانی به دنبال كاهش توانایی های امریكا در تحریم های یك جانبه هستند و آنها می خواهند با این كار ارزش دلار را كاهش دهند.
نویسنده این گزارش می گوید: " اساسا قرار گرفتن امریكا در راس قدرت دائمی نیست."
تكنولوژی این امكان را فراهم نموده است تا كشور ها خارج از حوزه نظارت امریكا دست به تجارت بزنند این پروسه امكان دارد دو یا حتی سه دهه طول بكشد ولی این كشورها از همین الان در حال كوشش برای سد كردن راه امریكا هستند و آنها در حال باخبر ساختن جهان از این مساله هستند كه ارزهای دیجیتال چگونه به كمك كشورها می آید تا از تحریم های امریكا فرار كنند.

۲۲۳۲۲۷




منبع:

1398/04/28
11:19:58
5.0 / 5
4226
تگهای خبر: آمریكا , آنلاین , اقتصاد , ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز