دیدار هیات پارلمانی ایران از پارلمان نروژ

فلاحت پیشه: ایران به مدیریت تنش در منطقه اعتقاد دارد

فلاحت پیشه: ایران به مدیریت تنش در منطقه اعتقاد دارد سنج نیوز: حشمت الله فلاحت پیشه رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی كشورمان و هیات پارلمانی همراه در ادامه دیدارهای خود در نروژ با خانم اوا كریستین هانسن نایب رییس اول پارلمان نروژ دیدار و گفتگو كردند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، خانم كریستین هانسن در این دیدار با اشاره به اهمیتی كه نروژ برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران قائل است وضعیت خطیر تحولات در منطقه خاورمیانه را خاطرنشان كرد و ضمن استقبال از توسعه همكاریهای پارلمانی بین دو كشور ابراز امیدواری كرد كه همه مسایل موجود در منطقه با اتكاء به دیپلماسی و از راه گفتگو حل و فصل شوند.
رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی كشورمان هم در این دیدار ضمن تشریخ وظایف كمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به عملیات روانی دشمنان جمهوری اسلامی ایران در منطقه ضد كشورمان اشاره نمود و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ضمن حفظ كامل آمادگی های خود در ارتباط با تحولات اخیر به مدیریت تنش در منطقه اعتقاد دارد و نقش نروژ در این ارتباط را برجسته می داند.
فلاحت پیشه ضمن ابراز آمادگی مجلس شورای اسلامی برای توسعه روابط پارلمانی با نروژ دعوت دكتر لاریجانی از همتای نروژی خود برای سفر به جمهوری اسلامی ایران را ابلاغ نمود.
هیات پارلمانی كشورمان در ادامه از جلسه علنی پارلمان نروژ كه به ریاست خانم كریستین هانس اداره می شد بازدید كرد.



1398/03/09
14:23:48
5.0 / 5
5052
تگهای خبر: ایران , پارلمان , روابط , سیاست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز