در دیدار سفیر كشورمان در ایروان با دبیرستاد نانو؛

راه های گسترش همكاری علمی و تحقیقاتی ایران و ارمنستان در حوزه نانو بررسی گردید

راه های گسترش همكاری علمی و تحقیقاتی ایران و ارمنستان در حوزه نانو بررسی گردید سنج نیوز: به منظور توسعه همكاریهای علمی و تحقیقاتی بین جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان و اجرایی كردن یادداشت تفاهم های منعقد شده بین ستاد نانو كشورمان با شركت های دانش بنیان ارمنی، سید كاظم سجادی، سفیر كشورمان در ایروان با سعید سركار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ملاقات كرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، در این دیدار راه های گسترش همكاری ها بین مؤسسات علمی و تحقیقاتی و شركت های دانش بنیان دو كشور خصوصاً در حوزه تحقیقات سلول های دانش بینان و فناوری نانو مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

سید كاظم سجادی سفیر كشورمان در ارمنستان در این دیدار با اشاره به سفر سال قبل هیأت نانو ایران به ارمنستان و شكل گیری همكاریهای مشترك بین طرفین كه منجر به انعقاد چندین قرارداد همكاری بین ستاد نانو و شركت های دانش بنیان ارمنی شد، خواهان تحرك جدی در این رابطه برای تبادل هیأت بین ایران و ارمنستان شد.

درانتها این دیدار مقرر شد، با سفر نماینده ستاد نانو در ارمنستان، نسبت به معرفی اقلام تولیدی نانوی ایرانی در ارمنستان تحرك جدیدی بین مؤسسات علمی دو كشور آغاز شود.




منبع:

1398/02/12
12:29:53
5.0 / 5
4639
تگهای خبر: ایران , ریاست جمهوری , سفیر , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز