كمك های بشردوستانه ایتالیا به سیل زدگان ایرانی

كمك های بشردوستانه ایتالیا به سیل زدگان ایرانی سنج نیوز: اتحادیه Cooperazione و دپارتمان مدیریت بحران ایتالیا در هماهنگی و با حمایت مكانیزم مدیریت بحران اتحادیه اروپا كه مقر آن در بروكسل است، یك هواپیما حامل كمك های انسان دوستانه كه خبر آن طی روزهای گذشته توسط امانوئلا دل ره، معاون وزیر امور خارجه ایتالیا اعلام شده بود را به تهران ارسال كردند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، این هواپیما از پایگاه كمك های فوری انسان دوستانه سازمان ملل متحد (UNHRD) در شهر بریندیزی ایتالیا پرواز خودرا شروع كرد این كمك ها با هدف مقابله با بحران انسانی ناشی از سیل های ویرانگری كه خیلی از نقاط ایران را درنوردید، ارسال گشته اند.
با حضور سفیر ایتالیا در تهران، «مائورو كنچاتوری» ۴۰ تن اقلام كمك رسانی شامل كیت كمك های اولیه، كیت بهداشتی، قایق بادی، چادر و ژنراتور به ارزش ۳۲۱ هزار دلار بعنوان هدیه به جمعیت هلال احمر ایران، به منظور پشتیبانی از تلاش های این سازمان در كمك رسانی به سیل زدگان، تحویل داده شد.


سفارت ایتالیا در تهران همچنان با وزارت خارجه و جمعیت هلال احمر ایران ارتباط دارد تا با عنایت به روابط دوستانه و همبستگی دو دولت و ملت ایران و ایتالیا دیگر درخواست های امداد را ارزیابی كند.





1398/01/28
13:58:13
5.0 / 5
5146
تگهای خبر: ایران , روابط , سفارت , سفیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز