پنتاگون: قواعد جنگ برای نیروهایمان در خاورمیانه تغییر نكرده است

پنتاگون: قواعد جنگ برای نیروهایمان در خاورمیانه تغییر نكرده است سنج نیوز: سخنگوی وزارت دفاع آمریكا با اشاره به اقدام غیر قانونی ترامپ در قرار دادن نام سپاه در فهرست تروریستی تاكید كرد، قواعد جنگ تغییر نكرده و نیروهای آمریكایی در منطقه همانند گذشته رفتار خواهند كرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، ربكا ریباریچ، سخنگوی وزارت دفاع آمریكا در گفت و گو با خبرگزاری تاس اظهار داشت كه واكنش تهران به قرار دادن نام سپاه در فهرست تروریست ها شرایط امنیتی نظامیان آمریكایی و قوانین استفاده از نیرو و سلاح توسط نظامیان را تغییر نخواهد داد.
وی اضافه كرد: ما برمبنای سیاست خود از سطح امنیتی پشتیبانی از نیروهایمان سخن نمی گوییم. وزارت دفاع آمریكا طبق معمول گام های بررسی شده ای برای مطمئن شدن از امنیت نیروهای خود در سرتاسر جهان اتخاذ می كند.
وی در پاسخ به این سوال كه اگر نیروهای آمریكایی با افراد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند دیگر نیروهای تروریستی برخورد كنند چه اتفاقی رخ خواهد داد اظهار داشت: پس از اعلام این مساله از طرف رئیس جمهور، قواعد جنگ تغییر نكرده است. وزارت دفاع آمریكا اطلاعاتی در ارتباط با درخطر بودن نیروهای آمریكایی موجود در خاورمیانه در اختیار ندارد.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، شورایعالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ضمن محكومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناك رژیم ایالات متحده آمریكا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست «سازمان های تروریستی خارجی» در اقدامی متقابل در مقابل اقدام غیرقانونی و نابخردانه آمریكا اعلام نمود كه رژیم ایالات متحده آمریكا را «دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مركزی آمریكا موسوم به سنتكام» و تمامی نیروهای وابسته به آنرا «گروه تروریستی» می داند.



1398/01/20
14:37:28
5.0 / 5
4902
تگهای خبر: آمریكا , ایران , ترامپ , رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز