یك رسانه عربی مدعی شد

دیدار جابری انصاری با مقام سعودی در بغداد

دیدار جابری انصاری با مقام سعودی در بغداد سنج نیوز: یك رسانه عربی ادعا نمود كه دستیار ویژه وزیرخارجه كشورمان در امور سیاسی در مسافرت اخیر خود به بغداد با وزیر امور كشورهای خلیج فارس در دولت عربستان دیدار كرده است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا پایگاه خبری عربی ۲۱ به نقل از "منابع دیپلماتیك" ادعا نمود كه حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر خارجه كشورمان در امور ویژه سیاسی در مسافرت هفته گذشته خود به بغداد با ثامر السبهان، وزیر امور كشورهای خلیج فارس در دولت عربستان دیدار كرده است.
این منابع افزودند: این دیدار نشان دهنده اوضاع دشوار عربستان به دنبال جنگ یمن و قتل جمال خاشقجی، خبرنگار مشهور در كنسولگری این كشور است.
این منابع همین طور گفته اند كه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان پذیرفته است كه كشورش در خیلی از محورها همچون عراق، لبنان، سوریه و یمن در مقابل ایران شكست خورده است و دیدار این دو مسئول در همین راستا انجام شده است.
بر طبق این گزارش، دیدار جابری انصاری با ثامر السبهان با حمایت عراق انجام شده است، همین طور محمد بن سلمان اخیراً هجمه های كلامی خود مقابل ایران را كاهش داده است و دیدار دو مسئول ایرانی و سعودی می تواند مقدمه ای برای نزدیك شدن روابط تهران و ریاض باشد.



1397/12/27
22:25:00
5.0 / 5
5240
تگهای خبر: ایران , دیپلماتیك , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز