دوره های خصوصی یا آموزش آنلاین

دوره های خصوصی یا آموزش آنلاین سنج نیوز: تصویر ذهنی كه با شنیدن كلمه كلاس در ذهن ما ایجاد می شود احتمالا نیمكت، گچ و تخته سیاهست ولی برای نسل جدید تصاویر كمی امروزی تر می شود.


تصویر ذهنی که با شنیدن کلمه کلاس در ذهن ما ایجاد می شود احتمالا نیمکت ، گچ و تخته سیاه می باشد ولی برای نسل جدید تصاویر کمی امروزی تر می باشد ، تصویر یک لپتاپ ، تبلت و سایتهای آموزشی ، گویا پیشرفت علم و تکنولوژی به تغییر مباحث درسی و شکل ظاهری کلاسها بسنده نکرده و تغییرات اساسی تری را ایجاد کرده است. امروزه در دنیا تعداد طرفداران آموزش آنلاین رو به افزایش می باشد . اما آیا این به آن معنا است که آموزش آنلاین آموزش بهتری است؟
 
در نسل نوین آموزش مجازی ، مشکل عدم وجود تعامل بین همکلاسیها و مدرس برطرف شده است اما تعامل ایجاد شده از جنس ارتباطات مجازی می باشد. آموزش مجازی بهترین انتخاب برای افرادی است که از ارتباط در فضای مجازی لذت می برند.
 
آموزش مجازی بهترین انتخاب برای افرادی است که تمایل به پرداخت هزینه بالا جهت آموزش ندارند. چرا که دوره های آموزشی محدودیتی در تعداد شرکت کنندگان ندارد از این رو هزینه ها سرشکن شده و دوره های آموزش مجازی معمولا ارزانتر از کلاسهای حضوری هستند.
 
انعطاف پذیری بالای آموزشی ممکن است باعث بی انگیزه شدن شما شود. برای انتخاب این نوع آموزش باید خود شما ، انگیزه بالای داشته باشید و برای شرکت منظم در کلاس برنامه ریزی صحیحی داشته باشید.
1397/11/15
00:18:00
5.0 / 5
5005
تگهای خبر: رپورتاژ , شركت , هزینه , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز