وال استریت ژورنال گزارش داد

فرآیند اجرایی شدن SPV شروع شده است

فرآیند اجرایی شدن SPV شروع شده است سنج نیوز: وال استریت ژورنال گزارش داد كه سازوكار ویژه مالی اروپا با ایران مقرر است تا آخر هفته جاری اجرایی شود و فرایند ثبت شركتی برای اجرایی كردن آن شروع شده است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت كه فرانسه، انگلیس و آلمان با وجود تهدیدهای واشنگتن مقرر است شركتی برای تبادل مالی اروپا با ایران ثبت كنند تا شدت تحریم های آمریكا مقابل ایران را بكاهد و تجارت با ایران را ممكن سازد.
وال استریت ژورنال در عین حال اصرار كرد كه این شركت امكان دارد در تأمین اهداف نهایی خود همچون صادرات غذا و دارو به ایران با مشكلاتی مواجه شود.
در ادامه این گزارش به نقل از "افراد مطلع" آمده است كه سه كشور اروپایی فرآیند ثبت این شركت را آغاز نموده اند. این افراد همین طور اطلاع داده اند كه این شركت باید تا روز پنجشنبه و یا جمعه ثبت گردد.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سه كشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان كه از امضاءكنندگان توافق هسته ای با ایران هستند، مسئولیت این سازوكار را به عهده خواهند داشت، به این گونه كه پاریس میزبان آن است، آلمان مدیریتش را بر عهده دارد و انگلیس مسئول حسابرسی آن خواهد بود.
این سازوكار به صورتی یك شركت تبادل مالی است كه در آن، بعنوان مثال درآمد ایران از محل صادرات نفت به اروپا می تواند بطور مستقیم به شركت های اروپایی كه به ایران كالا می فروشند، پرداخت گردد.



1397/11/10
23:42:47
5.0 / 5
5024
تگهای خبر: آمریكا , ایران , تحریم , توافق هسته ای
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز