وزیر اطلاعات اسرائیل: حمله شب گذشته در سوریه پیام واضحی برای ایران بود

وزیر اطلاعات اسرائیل: حمله شب گذشته در سوریه پیام واضحی برای ایران بود سنج نیوز: وزیر اطلاعات رژیم صهونیستی به دنبال حمله هوایی شب گذشته این رژیم به سوریه، با این ادعا كه ˮحمله پیامی آشكار به ایران بوده استˮ، گفت اسرائیل به هرگونه تهدیدی مقابل خود پاسخ می دهد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از اورشلیم پست، یسرائیل كاتس، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در گفت وگویی با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در واكنش به حمله موشكی این رژیم به سوریه، اظهار نمود: این (حمله) پیام واضحی برای ایرانیان بود.
ایشان سپس با اشاره به این مسئله كه سیاست این رژیم تغییر كرده است، اضافه كرد: این رویارویی آشكار با ایران است. هرگاه بخواهیم بر شدت این كار بیافزاییم، این كار را می نماییم.
ادعای تقابل با ایران در سوریه در حالی از طرف مقامات رژیم صهیونیستی مطرح میگردد كه ایران بارها تاكید كرده كه پایگاه یا یگان نظامی در سوریه ندارد و بنابر این اساسا ادعای "حمله به اهداف ایرانی در سوریه" بی اساس است.
وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی سپس حمله شب گذشته در توییتی ادعا نمود حمله در پاسخ به "شلیك موشك ایرانی از داخل اراضی سوریه" صورت گرفته است. در این توییت آمده است: روز گذشته، نیروهای سپاه قدس در سوریه، موشكی به سمت بلندی های جولان اسرائیل پرتاب كردند. پدافند دفاعی گنبد آهنین توانست جلوی این موشك را بگیرد. تلاش ایران برای نفوذ در سوریه، جان اسرائیلی ها را تهدید می كند و چنین چیزی قابل تحمل نیست.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باز در توییت دیگری ادعا كرد: با آتش گشودن به سمت شهروندان اسرائیلی، ایران بار دیگر ثابت كرد كه می خواهد در سوریه نفوذ كند و ثبات منطقه و اسرائیل به خطر بیاندازد. ما به اقدامات مصمم مان برای خنثی سازی این اقدامات ادامه خواهیم داد.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنان خود همین طور مدعی شد: ما به آنها (ایرانی ها) اجازه نفوذ در سوریه را نمی دهیم. هر كس كه به ما حمله كند، بهای گزافی خواهد پرداخت.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز ادعا نمود كه «اهداف نظامی ایران» در سوریه را هدف قرار داده است. ادعایی كه هیچ منبعی آنرا تایید نكرده و ارتش سوریه باز اعلام نمود كه بیشتر موشك ها و بمب های پرتاب شده از طرف اسرائیل را منهدم كرده است.

ایران قبل از این تاكید كرده است تا زمانی كه خطر تروریسم در سوریه باشد و دولت سوریه از ایران بخواهد به كمك های خود به این كشور ادامه دهد، در سوریه باقی می ماند.




1397/11/01
13:52:35
5.0 / 5
5065
تگهای خبر: ایران , سیاست , صهیونیست , وزارت امور خارجه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز