پمپئو: با ملك سلمان درباره ایران رایزنی كردم

پمپئو: با ملك سلمان درباره ایران رایزنی كردم سنج نیوز: وزیر امور خارجه آمریكا در توئیتی اظهار داشت كه با پادشاه عربستان بر سر ایران گفت وگو كرده است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، مایك پمپئو، وزیر امور خارجه آمریكا در صفحه توییتری خود با اشاره به دیدارش با سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان، اظهار نمود كه آنها بر سر مسائل گوناگونی همچون ایران، یمن، سوریه و افغانستان به بحث و گفت وگو پرداخته اند.
وزیرخارجه آمریكا سه هفته سپس تصمیم ترامپ برای خروج آمریكا از سوریه سفر منطقه ای خودرا شروع كرد و گفته می شد كه هدف این سفر پرداختن به مساله قطر و حل بحران آن و همین طور پرداختن به مساله فلسطین و باز گفت وگو با مقامات عربی برای مقابله با نفوذ ایران است اما بیشتر به مسئله ایران و ادعاهای واهی مقابل جمهوری اسلامی پرداخت؛ مساله ای كه نشان داده است دلگرمی دادن به هم پیمانان عرب آمریكا برای رویارویی با ایران یكی از اهداف محوری سفر پمپئو به منطقه بوده است.
گفته میگردد كه پمپئو در دیدار خود با ولیعهد و وزیر امور خارجه امارات هم بر اهمیت آن چه مقابله با فعالیت های بی ثبات كننده ایران خوانده، تاكید كرده است.



1397/10/24
19:52:19
5.0 / 5
5472
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز