در دیدار با مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل در وین اعلام شد

تاكید ایران بر ارتقاء همكاری های مشترك در مقابله با جرم و مواد مخدر

تاكید ایران بر ارتقاء همكاری های مشترك در مقابله با جرم و مواد مخدر سنج نیوز: سفیر و نماینده دائم كشورمان در وین بر ارتقاء همكاری های مشترك در دیدار با مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل تاكید نمود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، كاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، با فدتوف، مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل متحد، دیدار و گفت وگو كرد.
در این دیدار كه به منظور رایزنی درباب ارتقاء همكاری های مشترك همچون پروژه های تعریف شده و یا در دست بررسی انجام شد، همچون بر ضرورت تسریع در تامین مالی برنامه مشترك كشوری و تامین تجهیزات مورد نیاز پلیس مواد مخدر تاكید شد.
در این نشست، همین طور پروژه ها و اقدامات جدیدی كه به صورت مشترك در حال تعریف است، مورد بررسی اجمالی قرار گرفت و تصمیماتی برای چگونگی پیگیری امور اتخاذ شد.
غریب آبادی با اشاره به همكاری بسیار عالی ایران با دفتر مقابله با جرم و موادمخدر سازمان ملل متحد، ابراز امیدواری كرد از توان فنی و حرفه ای كارشناسان و متخصصان ایرانی در حوزه های مقابله با مواد مخدر و جرم و جنایت در دبیرخانه، نهایت استفاده به عمل آید.



1397/09/27
15:02:45
5.0 / 5
4757
تگهای خبر: ایران , سفیر , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز