سفیر اسپانیا در ایران:

برای همكاری دو كشور اسپانیا و ایران هیچ مشكلی وجود ندارد

برای همكاری دو كشور اسپانیا و ایران هیچ مشكلی وجود ندارد سنج نیوز: سفیر اسپانیا در ایران اظهار داشت: ارتباط بین اسپانیا و ایران بسیار مثبت بوده و برای تعاملات ما هیچ گونه مشكلی وجود ندارد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، ادواردو لوپز بوسكتس در حاشیه كمسیون كشاورزی و آب و گردشگری در خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در ایران، اظهار نمود: ما می توانیم موقعیت های بسیار زیادی را در زمینه گردشگر كشاورزی، گردشگری و كشاورزی تولید نماییم.
وی افزود: زعفران و پسته دو محصول بزرگ ایران بوده كه می توان به صورت جدی تر بر آن وارد شد و بر مبنای آن در دنیا تجارت زیادی را راه اندازی نمود.
سفیر اسپانیا در ایران اضافه كرد: در مورد گردشگری و گردشگر مشهد از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است، اما در اروپا آن طور كه باید شناخته شود اقدامی صورت نگرفته است.
بوسكتس با اشاره به تولید زعفران، عنوان كرد: همانطور كه زعفران در آشپزی ایرانی جایگاه خاصی دارد در اسپانیا هم بدین گونه بوده و در حقیقت در اسپانیا بر مبحث زعفران فعالیت های بسیاری صورت گرفته و همه متوجه اهمیت بالای این محصول شدند.
وی تصریح كرد: در مشهد شركت های تولیدی زعفران توانمندی وجود دارد و مسأله مهم این بوده كه ارتباط بین اسپانیا و ایران بسیار مثبت بوده و برای تعاملات ما هیچ گونه مشكلی وجود ندارد.
سفیر اسپانیا در ایران در مورد نقطه ضعف ایران در صادرات زعفران، خاطرنشان كرد: به نظر من نقطه ضعفی در این زمینه در ایران وجود ندارد.




1397/09/11
19:05:56
5.0 / 5
4682
تگهای خبر: ایران , سرمایه گذاری , سفیر , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز