نتانیاهو مدعی شد:

ایران ریشه نا آرامی های منطقه است

ایران ریشه نا آرامی های منطقه است به گزارش سنج نیوز نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه فرافكنی های خود ادعا نمود: ریشه ناآرامی ها در خاورمیانه در ایران می باشد، نه اسرائیل.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یك شنبه در آغاز جلسه هفتگی كابینه این رژیم به طرح ادعاهایی بی اساس علیه كشورمان پرداخت.
به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل، نتانیاهو اظهار داشت: ریشه درگیری ها در خاورمیانه در اسرائیل نیست، بلكه در ایران و اسلام افراط گرایانه و تروریسمی است كه از آن الهام می گیرد.
وی در ادامه ادعاهای خود اظهار داشت: تمامی این ها دلایل درستی است كه برای همه مشخص است و هر فردی كه صداقت و شرافت داشته باشد، نمی تواند آن را رد كند.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی این اظهارات را درباره ایران مطرح می كند كه بررسی واقعیات نشان می دهد، سیاست های مداخله جویانه و تفرقه افكنانه آمریكا و متحدانش در منطقه خاورمیانه، ازجمله رژیم صهیونیستی و برخی كشورهای عربی دلیل اصلی اسلام افراطی و خشونت ناشی از آن در این منطقه و در نهایت بروز و توسعه تروریسم است اما مقامات این كشورها همواره كوشیده اند با تكرار ادعاهای واهی خود علیه كشورمان، ایران را برای این مسائل مقصر جلوه دهند.
نتانیاهو در حالی ایران را محور مشكلات منطقه عنوان می كند كه در ایام اخیر از جانب مردم مناطق اشغالی مورد انتقاد شدید به خاطر فساد مالی قرار گرفته است و بعضی از مقامات پیشین این رژیم فساد مالی او را خطرناك ترین مساله برای سرنوشت این رژیم می دانند.


 

1396/10/03
18:25:40
5.0 / 5
5229
تگهای خبر: ایران , اخبار روز , صهیونیست , آمریكا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز