سفیر كره جنوبی در تهران:

افزایش تبادل توریست میان دو كشور كره و ایران

افزایش تبادل توریست میان دو كشور كره و ایران به گزارش سنج نیوز سفیر كره جنوبی در تهران اظهار داشت: تبادل توریست میان دو كشور كره و ایران افزایش یابد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، «كیم سئونگ هو» در بازدید از دو واحد تولیدی كشاورزی و صنعتی در آمل با اشاره به این كه كشور كره و استان مازندران دارای خصوصیت های مشتركی هستند، اضافه كرد: جنگل، دریا و كوه از مشتركات گردشگری در میان این كشور و استان مازندران به حساب می آید.
وی با بیان این كه پرورش ماهی خاویاری و تولید ماشین های كشاورزی به صورت اندك در كره صورت می گیرد، خاطرنشان كرد: می توان زمینه ارتباطات میان دو كشور كره و استان مازندران در این زمینه را ارتقا داد.
سئونگ هو با اشاره به این كه افزایش تبادلات در حوزه گردشگری از نقاطی است كه در این سفر حاصل شد، اظهار داشت: بهره مندی مردم كره از مناظر زیبای مازندران و هم بازدید مازندرانی ها از كره جنوبی را می تواند در تبادلات میان دو كشور تولید كرد.
وی با بیان این كه افزایش حجم تبادلات تجاری میان دو كشور هم در سال های اخیر صورت گرفته است، تصریح كرد: در پی دیدارهای دو رئیس جمهور ایران و كره از ابتدای ژانویه تا اكتبر امسال، حجم مبالادت به 10 میلیون دلار رسیده است.
سفر كره جنوبی در تهران با تاكید بر این كه سفارت كره در تهران از توسعه فعالیت های بخش خصوصی و ارتباط شركت های خصوصی با این كشور حمایت می كند، اظهار داشت: روابط ایران و كره باآنكه ظاهر مستحكمی دارد اما پایه های آن كه فعالیت بخش خصوصی در دو كشور است چندان محكم نیست.
وی خاطرنشان كرد: توسعه روابط میان دو كشور ایران و كره با استفاده از تقویت بخش خصوصی میسر می گردد.
با بازدید سفر كره جنوبی از دو واحد تولیدی صنعتی آمل، سفر دو روزه وی به استان مازندران به پایان رسید.


 

1396/09/08
20:44:24
5.0 / 5
5358
تگهای خبر: ایران , اخبار روز , سفارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز