بن سلمان: جهان باید بر روی تهدید ایران تمركز كند

بن سلمان: جهان باید بر روی تهدید ایران تمركز كند سنج نیوز: ولیعهد عربستان، با حمله لفظی به ایران و تركیه كوشش كرد تا توجه جامعه جهانی از خود و قتل جمال خاشقجی، خبرنگار منتقد دولت عربستان را منحرف كند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از میدل ایست آی، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در گفت وگو با چندین آمریكایی اونجلیسم با "وحشتناك" خواندن قتل خاشقجی، ادعا نمود كه دنیا باید بر روی آنچه كه "تهدید از جانب ایران و تركیه" خوانده شد، متمركز بماند.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی بود كه اوایل اكتبر بعد از ورود به كنسولگری عربستان در استانبول در این مكان دیپلماتیك به قتل رسید؛ قتلی كه ریاض در ابتدا منكر آن بود اما كمی بعد وقوع آنرا پذیرفت. رسانه ها با استناد به دلایل مختلف این مورد را بارها مطرح ساخته اند كه ولیعهد عربستان خود دستور این قتل را صادر كرده و یا دست كم در جریان برنامه ریزی برای انجام چنین حركتی قرار داشته است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable{mso-style-name: "Table Normal";mso-tstyle-rowband-size: 0;mso-tstyle-colband-size: 0;mso-style-noshow: yes;mso-style-priority: 99;mso-style-parent: "";mso-padding-alt: 0in 5.4pt 0in 5.4pt;mso-para-margin-top: 0in;mso-para-margin-right: 0in;mso-para-margin-bottom: 10.0pt;mso-para-margin-left: 0in;line-height: 115%;mso-pagination: widow-orphan;font-size: 11.0pt;font-family: "Calibri"، "sans-serif";mso-ascii-font-family: Calibri;mso-ascii-theme-font: minor-latin;mso-hansi-font-family: Calibri;mso-hansi-theme-font: minor-latin;mso-bidi-font-family: Arial;mso-bidi-theme-font: minor-bidi;}


1397/08/18
23:14:13
5.0 / 5
5019
تگهای خبر: آمریكا , ایران , دیپلماتیك , روزنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز