، ۱۳ آبان؛ روز مبارزه با استكبار جهانی،

آملی لاریجانی: خواب آمریكا برای ندیدن ۴۰ سالگی انقلاب تعبیر نخواهد شد

آملی لاریجانی: خواب آمریكا برای ندیدن ۴۰ سالگی انقلاب تعبیر نخواهد شد سنج نیوز: رییس قوه قضاییه با اشاره به اینكه مردم ما در صحنه حاضر هستند و استقلال و عزت خویش را حفظ خواهند كرد، اظهار داشت: آمریكایی ها گفته اند كه جمهوری اسلامی چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید؛ ولی این خواب هیچگاه تعبیر نخواهد شد


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه مراسم ۱۳ آبان، اظهار نمود: پیام این راهپیمایی برای استكبار جهانی كه سركرده آن آمریكاست، این است كه مردم بصیر و هوشیار ما در صحنه حاضر هستند و استقلال و عزت خویش را حفظ خواهند كرد و تسلیم زورگویی های آمریكا و اذنابش نخواهند شد.
وی با تاكید بر اینكه با چنین ملت بصیری هیچگاه با زبان قدرت نباید صحبت كرد، اضافه كرد: این مردم آزموده هستند و در طول چهل سال انقلاب در برابر همه فشار ها و تحریم ها ایستادگی كرده اند.
رییس قوه قضاییه با اشاره به ادعای آمریكا در خصوص اینكه جمهوری اسلامی چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید، از این مورد بعنوان خوابی كه هیچگاه تعبیر نخواهد شد، یاد كرد و اظهار داشت: آمریكایی ها گفته اند كه جمهوری اسلامی چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید؛ ولی این خواب هیچگاه تعبیر نخواهد شد و این ملت، استوارتر، سرافرازتر و قدرتمندتر به مسیر خودش ادامه می دهد.
وی خاطرنشان كرد: آن كسانی كه رو به افول هستند، آمریكا و قدرت های شیطانی منطقه اند و همین حالا هم نشانه های آغاز این افول، روشن است.
آملی لاریجانی با اشاره به اینكه به این ملت هوشیار و جوانان بصیر و توانمند و عزتمند افتخار می نماییم، تصریح كرد: مطمئن هستیم كه نصر الهی همراه ملت ایران خواهد بود.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص اینكه ملت ایران همچنان شعار مرگ بر آمریكا را سر می دهند؛ دلیل این استمرار و مداومت چیست، اظهار نمود: آمریكایی ها، عزت و قدرت ما را نشانه گرفته اند و با اصل انقلاب و مردم غیور ایران مخالف هستند و باآنكه در ظاهر شعار هایی می دهند، ولی رفتارشان در طول چهل سال انقلاب همین را نشان داده است و هرچه توان داشته اند برای ضربه زدن به مردم و انقلاب ما به میدان آورده اند.
رییس قوه قضاییه در انتها اظهار داشت: باید با همه توان با استكبار مقابله نماییم و این مردم هم مقابله كرده اند و استوارتر خواهند ایستاد.



1397/08/13
12:34:23
5.0 / 5
4501
تگهای خبر: آمریكا , ایران , تحریم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز