راه اندازی خطوط جدید بی آر تی در قزوین

راه اندازی خطوط جدید بی آر تی در قزوین به گزارش سنج نیوز، به نقل از مهر معاون عمرانی استانداری قزوین اذعان داشت: سه خط جدید بی آر تی در مسیرهای پر ترافیك شهر قزوین جهت تردد سریع و آسان شهروندان ایجاد و راه اندازی می گردد.


علی فرخزاد درمراسم افتتاح سه طرح شهری درقزوین گفت:خدمات سازمان اتوبوسرانی در شهر قزوین قابل توجه است و توانسته رضایت شهروندان را جلب كرده و آنها را به استفاده از شبكه حمل و نقل عمومی مجاب كند. 
 
فرخزاد بیان كرد: در شرایطی كه بسیاری از شهرداری ها از جمله قزوین با كمبود منابع اعتبایر روبرو بودند خریداری اتوبوسهای جدید برای شهر قزوین انجام شده است كه بیانگر رویكرد خوب مسئولان شهری در توسعه خدمات عمومی است. 
 
وی اظهارداشت: توقف گاه امام علی(ع) در شهر قزوین با نگاه پدافند غیرعامل و خدمت رسانی در شرایط بحران پیش بینی شده كه با تكمیل آن شرایط بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال مولد و كسب درامد با كارهای فنی و تعمیراتی هم فراهم شده است. 
 
معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد:بایدبا كمك رسانه ها نسبت به فرهنگ سازی برای استفاده بیشتر شهروندان از اتوبوس و خودروهای عمومی اقدام كنیم تا سرمایه گذاری در این بخش توجیه پذیر باشد. 
 
وی اضافه كرد: بزودی سه خطر بی آر تی در مسیرهای میدان 22 بهمن تا میدوان مینودر، ترمینال تا شهرك كوثر و صدا سیما تا میدان آزادی قزوین راه اندازی خواهد شد كه نقش مهمی در خدمت رسانی مطلوب تر به مردم خواهد داشت. 
 
فرخزاد گفت: با ادغام سازمانی اتوبوسرانی، مینی بوس رانی و تاكسیرانی در شهر قزوین و تعریف ساختار جدید امیدواریم وضعیت مطلوب تری در حمل و نقل عمومی شهری ایجاد شود.
1396/04/17
17:04:26
5.0 / 5
6359
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز