در ضیافت رمضانی انجمن دوستی ایران و كویت مطرح شد

عنایتی: انجمن دوستی ایران و كویت نقش مهمی در تقویت روابط دو كشور دارد

عنایتی: انجمن دوستی ایران و كویت نقش مهمی در تقویت روابط دو كشور دارد سنج نیوز: سفیر جمهوری اسلامی ایران در كویت اظهار داشت كه انجمن دوستی ایران و كویت نقش مهمی در تقویت روابط مردمی، فرهنگی، گردشگری و اجتماعی دو كشور دارد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از النهار، انجمن دوستی ایران و كویت ضیافت سالانه رمضانی خویش را با حضور علی رضا عنایتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در كویت و عبدالرحمن عبدالله العوضی ریس انجمن دوستی ایران و كویت و دیگر شخصیت های كویتی برگزار كرد.

عنایتی ضمن تبریك ماه مبارك رمضان اظهار داشت: ماه رمضان از نظر برگزاری دیدارهای متقابل در كویت متفاوت می باشد و این دیدارها سبب تقویت دوستی و محبت میان همه می گردد.

سفیر ایران در كویت اضافه كرد: انجمن دوستی ایران و كویت نقش فعالی در تقویت روابط مردم، فرهنگی و گردشگری و اجتماعی میان دو كشور دارد و ما به نقشی كه این انجمن ایفامی كند افتخار می نماییم و در هر زمانی نیازمند آن هستیم.

وی با اشاره به اینكه روابط ایران و كویت به دو بخش رسمی و مردمی تقیسم می گردد اضافه كرد: این روابط در جهت تقویت روابط سیاسی و دیپلماتیك است و روابط مردمی و اجتماعی می تواند بال دیگر روابط ایران وكویت باشد.

از سوی دیگر مصطفی غلوم عباس، عضو انجمن دوستی ایران و كویت اظهار داشت: این دومین سالی است كه انجمن دوستی ایران و كویت ضیافت رمضانی برگزای می كند و شخصیت هایی را دعوت می كند كه در عرصه اجتماعی و نزدیكی ملت ها به یكدیگر فعال می باشند.

وی با اشاره به اینكه اهداف انجمن دوستی ایران و كویت علاوه بر تقویت روابط دیپلماتیك رسمی تقویت روابط دیپلماتیك مردمی است اضافه كرد: ملت ها روابط تاریخی اجتماعی فكری و فرهنگی با هم دارند به خصوص كشور كویت كه بخشی از ملت آن اصالت ایرانی دارند.

عضو انجمن دوستی ایران و كویت اظهار داشت: روابط صمیمی، تاریخی و فرهنگی میان مردم ایران وكویت وجود دارد واعضای انجمن به دنبال این هستند كه این انجمن پلی برای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، و آموزشی و علمی میان دو كشور باشد.

مصطفی غلوم عباس در انتها اظهار داشت: انجمن دوستی ایران و كویت فعالیت های زیادی دارند. زیرا اعضای این انجمن سه سال پیش به ایران سفر كردند و به منظور تقویت روابط دو جانبه در تمامی زمینه های با مسئولان زیادی دیدار كردند، انجمن دوستی همینطور بعضی از دانشجویان تاریخ را به ایران فرستاد تا از اماكن تاریخی اصفهان، یزد و مشهد دیدن كنند، همینطور در زلزله های اخیر كه در ایران صورت گرفت اعضای انجمن دوستی ایران و كویت كمك های بشردوستانه زیادی می كردند.






1397/03/09
18:11:13
5.0 / 5
5053
تگهای خبر: ایران , دیپلماتیك , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز