نوبخت: آژانس فعالیت های صلح آمیز ایران را تایید كرده، برای روزهای متفاوت با امروز آماده ایم

نوبخت: آژانس فعالیت های صلح آمیز ایران را تایید كرده، برای روزهای متفاوت با امروز آماده ایم سنج نیوز: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: فعالیت های صلح آمیز ایران از جانب آژانس بین المللی انرژی اتمی تایید شده است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، محمد باقر نوبخت عصر امروز (چهارشنبه) بعد از مراسم تكریم از مقام معلم در بندرانزلی در جمع خبرنگاران با اشاره به مبحث برجام اظهار داشت: به احتمال زیاد آمریكا تا ۲۲ اردیبهشت ماه جاری از برجام خارج می گردد و تغییراتی در اوضاع كشور تولید خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: برجام با هر فرجامی قابل دفاع است و بهترین تصمیم گیری تابحال از جانب ایران اتخاذ شده است.
نوبخت با اشاره به فعالیت و ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نتانیاهو اظهار داشت: دشمنان در تلاش بودند كه با یك نمایش ساختگی ایران را یك كشور دروغ گو خطاب كنند و اتهامی را در مورد نقض برجام به ایران نسبت دهند.
معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان كرد: ملاك برای همگان اعلام رای آژانس بین المللی انرژی اتمی است كه صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران را تایید كرده است.
نوبخت در انتها با تاكید بر اینكه این افراد همواره می كوشند تا افكار عمومی را تخریب كنند و تابحال موفق نشده اند، اظهار نمود: تدابیر لازم برای روزهای متفاوت با امروز اندیشیده شده است و آماده ایم.




1397/02/13
19:13:14
5.0 / 5
4567
تگهای خبر: ایران , برجام , رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز