دیدار سفیر كشورمان با وزیر امور خارجه عمان

دیدار سفیر كشورمان با وزیر امور خارجه عمان سنج نیوز: حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان با یوسف بن علوی وزیر امور خارجه سلطنت عمان دیدار و گفتگو نمود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، در این دیدار وزیر امور خارجه سلطنت عمان از استقبال گرم مقامات كشورمان و بویژه رییس جمهور از وی در جریان سفر اخیر به ایران، تشكر و قدردانی كرد و اظهار داشت: مذاكرات و توافقات بعمل آمده در جریان این سفر را پیگیری خواهد نمود.

نوری شاهرودی هم با اشاره به سفر اخیر وزیر امور خارجه عمان به جمهوری اسلامی ایران، آن را سفری كاری و در زمانی مناسب ارزیابی كرد و تصریح كرد: خوشبختانه روابط سیاسی ایران با عمان در اوج قرار دارد و دو كشور در تمامی زمینه ها اعم از تعاملات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی هماهنگی بی نظیری دارند و بر همین بستر روابط اقتصادی و تجاری فی مابین، روند رو به رشدی را شاهد می باشد كه این روند فزاینده برای فعالان اقتصادی دو كشور كاملا هویدا و محسوس است.
یوسف بن علوی در بخشی دیگری از صحبت های خود در این دیدار، با اشاره به برگزاری كمیسیون مشترك اقتصادی میان دو كشور در آینده نزدیك، ابراز امیدواری كرد كه هرگونه مانعی كه در مسیر سهولت تعاملات اقتصادی میان دو كشور وجود دارد توسط متولیان امر هر دو كشور مرتفع شود.



1397/01/06
13:09:41
5.0 / 5
4530
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز