بیت المقدس انسجام بخش ملت فلسطین

یك كارشناس مسائل غرب آسیا: طرح ترامپ در مورد قدس، فرار رو به جلو است

یك كارشناس مسائل غرب آسیا: طرح ترامپ در مورد قدس، فرار رو به جلو است سنج نیوز: یك كارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینكه طرح معامله قرن به دنبال تولید پیمان عربی است، اظهار داشت: به نظر می رسد پروژه ایران هراسی از خصوصیت های معامله قرن باشد كه در آن بحث تقسیم منطقه هم دیده شده است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سید جعفر رضوی طی سخنانی در بیست و چهارمین میز گرد تخصصی «فلسطین و افق آینده» با مبحث «بیت المقدس انسجام بخش ملت فلسطین» اظهار نمود: طرح معامله قرن به نظر میرسد طرح كلانی بوده و مجموعه ای از طرحهای گذشته را در بر می گیرد. در این طرح پروژه ایران هراسی از خصوصیت های آن شناخته می گردد و بحث تقسیم منطقه هم دیده شده است.

وی ادامه داد: شاهد می باشیم كه پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنبش های مقاومت و اسلام گرا در فلسطین آغاز به رشد كرده اند. ابتدا جنبش جهاد اسلامی و پس از آن هم حماس شكل گرفتند و فضای سیاسی امروز فلسطین از این دو جناح متاثر و شكل گرفته است.

این كارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینكه جریان مقاومت، مقاومتهای جدیدتری را معرفی می كند، اظهار نمود: انتقال سفارت بخشی از طرحی است كه آمریكایی ها در معامله قرن دنبال می كنند و در واقع این اقدام ترامپ فرار رو به جلو است. در صورتی كه جناح مقاومت، مقاومت را در فلسطین نهادینه كرده است.




1396/12/22
16:41:36
5.0 / 5
5223
تگهای خبر: ترامپ , جنبش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز