سرپرست شركت كنترل ترافیك تهران خبر داد

رونمایی از مسیریاب تهران تا پایان شهریور

رونمایی از مسیریاب تهران تا پایان شهریور به گزارش سنج نیوز، سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران در مورد جزئیات اپلیکیشن مسیریاب تهران توضیحاتی عرضه کرد و اظهار داشت: از مسیریاب شهرداری تهران تا پایان شهریور رونمایی می شود.


حمید برادران در گفتگو با ایسنا، با بیان این که مسیریاب شهر تهران با رویکرد حمل و نقل ترکیبی در حال تهیه است، اظهار داشت: بر مبنای برنامه ریزی های صورت گرفته فاز اول این مسیریاب تا پایان شهریور ماه در سامانه «شهرزاد» بارگذاری شده و در دسترس شهروندان قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه با این مسیریاب علاوه بر تعیین مسیر با خودرو، شهروندان می توانند از نحوه دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی هم با خبر شوند، اضافه کرد: در این مسیریاب، برای رسیدن به مقصد شبکه حمل و نقل عمومی پیشنهاد می شود و حتی زمان رسیدن به مقصد را هم مشخص می کند و هدف ما اینست که هر شهروند تهرانی از مبداء تا مقصد بتواند با اتکا به نرم افزار مذکور سفر خویش را با حمل و نقل عمومی ادامه دهند.
برادران با اشاره به اینکه این اپلیکیشن به ما این توانایی را می دهد که شهروند متقاضی بتواند زمان سفرش با خودروی شخصی و حمل و نقل عمومی را مقایسه کند، اضافه کرد: با این اپلیکیشن زمان بندی حرکت مترو و اتوبوس به صورت دقیق در اختیار شهروندان قرار می گیرد و می توانند با برنامه ریزی دقیق از مبداء سفر خویش را آغاز کنند و این مساله از خصوصیت های منحصر به فرد اپلیکیشن مسیریاب شهرداری تهران است.

اعلام برخط انسدادهای شهری و حوادث شهری در مسیریاب شهرداری تهران
سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران افزود: در فازهای بعدی ارتباط با شهروندان، انسدادهای شهری، حوادث شهری، اطلاع رسانی و.... به صورت برخط در اختیار شهروندان قرار می گیرد و یکی از خصوصیات ویژه این مسیریاب اطلاع رسانی انسدادهای موقت در سطح شهر است؛ چونکه نرم افزاری مشابه داخلی و خارجی این توانایی را ندارند؛ بگونه ای که انسداد موقت برخی برنامه های مناسبتی در این آپ ها اطلاع رسانی نمی شود و شهروندان در تعیین مسیر مبتلا به اختلال می شوند.




منبع:

1403/04/18
12:41:31
5.0 / 5
256
تگهای خبر: حمل و نقل عمومی , خودرو , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز