زاكانی:

استفاده از امکانات شهرداری برای بنده و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ممنوعست

استفاده از امکانات شهرداری برای بنده و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ممنوعست به گزارش سنج نیوز، شهردار پایتخت با اعلان اینکه خط قرمز بنده استفاده از امکانات شهرداری به هر طریقی برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و به طریق اولی برای بنده است، اظهار داشت: البته تشویق برای حضور مردم پای صندوق های رأی باید بطور کامل صورت گیرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، در پی اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع مدیران ارشد شهرداری تهران تاکید کرد: استفاده از امکانات شهرداری و بیت المال برای تبلیغ هر نامزدی و به طریق اولی برای بنده خط قرمز ما است و جهت گیری مصرف ظرفیت شهرداری به نفع هر نامزدی و بدتر از همه خودم به هیچ وجه نباید اتفاق بیفتد. انتظار این است که از این مساله صیانت شود و از این که ظرفیت هایی که خلق می شود برای افراد و نامزدها چه بنده و چه کس دیگری استفاده گردد پرهیز شود؛ البته برای خودم مشکل تر می گیرم.
طبق گزارش سایت شهر، وی با اعلان اینکه تشویق برای حضور مردم پای صندوق های رأی باید بطور کامل صورت گیرد، افزود: به هیچ عنوان نباید مسیر خدمت رسانی به شهروندان و امور شهرداری در جریان رقابت های انتخاباتی لطمه بخورد و تحت تأثیر قرار بگیرد. بهترین خدمت را باید در اعیاد پیش رو داشته باشیم و برای برگزاری باشکوه اعیاد قربان و غدیر و همین طور مراسم چهلمین روز شهادت شهید جمهور از همه ظرفیت ها استفاده گردد.



1403/03/21
13:30:31
5.0 / 5
243
تگهای خبر: ریاست جمهوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز