مدیرعامل سازمان پسماند تهران اعلام كرد

پیش بینی تفکیک 15 درصدی پسماند از مبداء با طرح نوماند

پیش بینی تفکیک 15 درصدی پسماند از مبداء با طرح نوماند به گزارش سنج نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار داشت: برنامه ما این است که بتوانیم تفکیک زباله از مبداء را با فراگیری استفاده از طرح «نوماند» در بین شهروندان و همین طور غرف جمع آوری پسماند خشک به 15 درصد برسانیم.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، رضا محمدی درباب نرم افزار نوماند اظهار داشت: برای این طرح برنامه زمان بندی پیش بینی کردیم و مرحله به مرحله درحال رصد و پایش طرح هستیم. وضعیت روبه بهبود است اما انتظار و برنامه ریزی ما این است که استفاده از روش جمع آوری هوشمند و طرح نوماند در بین شهروندان به عنوان مبادی تولید پسماند خشک فراگیر و صددرصدی شود که در این جهت همه تلاش خودرا کرده و از همه ظرفیتهای ممکن استفاده می نماییم.
وی ادامه داد: هم اکنون یکی از اشکالات ما اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است که این امر را دنبال می نماییم و در این خصوص کمپین تبلیغاتی پیش بینی شده است که بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم.
محمدی درباره ی میزان تفکیک زباله از مبدا توسط طرح نوماند مطرح کرد: پیش بینی ما این است که باید به طور متوسط روزانه حداقل ۲۰۰۰ نفر کاربر جدید جذب نرم افزار شوند. هم اکنون روزانه بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ کاربر بصورت سینوسی به این طرح می پیوندند؛ اما امیدواریم این روند رشد شیب صددرصد صعودی به خود بگیرد و امیدوار هستم بتوانیم به عددی که مدنظر ما و به سود محیط زیست و شهرمان است، برسیم.
طبق گزارش سایت شهر، او در آخر اشاره کرد: برنامه ما این است که بتوانیم تفکیک زباله را با بهره گیری از طرح نوماند و غرف جمع آوری پسماند خشک به ۱۵ درصد برسانیم. این امر را در بازه زمانی تا بهمن ماه پیش بینی کرده ایم و امیدواریم با اجرای کمپین تبلیغاتی و اطلاع رسانی، برگزاری مسابقه «نوماندی شو» و همین طور مشارکت شهروندانی که دغدغه حفظ محیط زیست، مقابله با مافیای زباله گردی و جلوگیری از سوءاستفاده از کودکان کار را دارند، به این مهم برسیم.







منبع:

1403/03/20
09:40:33
5.0 / 5
349
تگهای خبر: تبلیغات , مدیریت , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز