در جلسه شورای عالی هلال احمر مطرح شد

حضور بیشتر از 90 تیم امدادی و اعضای داوطلب مردمی در عملیات جست وجوی بالگرد شهید آیت الله رئیسی

حضور بیشتر از 90 تیم امدادی و اعضای داوطلب مردمی در عملیات جست وجوی بالگرد شهید آیت الله رئیسی به گزارش سنج نیوز، یکصد و شصت و دومین جلسه شورایعالی در جمعیت هلال احمر شامگاه چهارشنبه برگزار گردید.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، این جلسه با حضور رئیس جمعیت هلال احمر، نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر، دبیرکل جمعیت و اعضای شورایعالی در مرکز هوشمند رصد اطلاعات و داده کاوی هلال احمر، برگزار شد.
دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در این نشست به تشریح مهم ترین اقدامات و فعالیتهای انجام شده در یک ماه گذشته و همینطور عملیات جست وجوی بالگرد شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان پرداخت و اضافه کرد: بیشتر از ۹۰ تیم امدادی به همراه شمار زیادی از اعضای داوطلب مردمی در این عملیات حضور داشتند.
کولیوند اظهار داشت: مأموریت بالگرد رئیس جمهور، پیچیده و سخت بود و به علت مه شدید و میدان دید کم، محل سقوط بالگرد مشخص نبود.
وی افزود: بعد از انتقال پیکر شهدا، عملیات امدادگران به شکل دیگری ادامه پیدا کرد. جمعیت هلال احمر هر آن چه که در توان داشت در طبق اخلاص گذاشت و با همه توان در عملیات پوشش امدادی تشییع پیکرهای شهدا حضور پیدا کرد.
طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، گزارش اقدامات انجام شده در هفته هلال احمر، همچون افتتاح پروژه ها، برگزاری نشست ها، جشن خانواده جمعیت هلال احمر، نمایشگاه دستاوردهای جمعیت هلال احمر در دریاچه خلیج فارس و برگزاری یادواره های شهدا در استانهای متنوع و... در این نشست عرضه و بررسی گردید.




منبع:

1403/03/18
12:04:00
5.0 / 5
280
تگهای خبر: دریا , رئیس جمهور , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز