مطالعه عارضه سنجی ترافیکی ۳۰ قطعه زمین برای ساخت پارکینگ عمومی در تهران

مطالعه عارضه سنجی ترافیکی ۳۰ قطعه زمین برای ساخت پارکینگ عمومی در تهران به گزارش سنج نیوز، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران اظهار داشت: تابحال موقعیت بیشتر از ۵۰ قطعه زمین، مورد مطالعه عارضه سنجی ترافیکی قرار گرفته که بیشتر از ۳۰ قطعه زمین از نظر مطالعات ترافیکی برای راه اندازی پارکینگ عمومی مورد تأیید قرار گرفته است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، شهریار افندیزاده ضمن اشاره به مشکل کمبود پارکینگ عمومی در شهر تهران و تاکید شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت شهری درمورد ساخت پارکینگ عمومی و معرفی زمینهای مستعد راه اندازی پارکینگ عمومی و محله ای توسط مناطق ۲۲ گانه شهرتهران، اضافه کرد: انجام مطالعات عارضه سنجی ترافیکی زمینهای موردنظر در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی ضمن تشریح جزئیات نحوه عارضه سنجی ترافیکی در زمینهای معرفی شده از جانب مناطق مختلف شهر تهران اظهار نمود: این مطالعات با برداشت اطلاعات وضعیت موجود، محدوده مورد مطالعه، شامل احجام تردد، میزان عرضه و تقاضای پارکینگ و برآورد ظرفیت پارکینگ مورد نیاز در این محدوده مشخص می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران اضافه کرد: نحوه دسترسی بهینه برای ورود و خروج وسایل نقلیه به پارکینگ مشخص شده و طول صف احتمالی وسایل نقلیه در ورودی پارکینگ برآورد می شود که در این راستا، تابحال موقعیت بیشتر از ۵۰ قطعه زمین مورد مطالعه عارضه سنجی ترافیکی قرار گرفته و بیشتر از ۳۰ قطعه زمین برای راه اندازی پارکینگ موردتأیید قرار گرفته است.
افندی زاده ضمن اشاره به این که طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نظارت عالیه بر پارکینگ های شهرداری تهران بر عهده سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران است، اظهار داشت: بدین منظور بازدید، پایش و ارزیابی پارکینگ های مذکور در دستور کار این سازمان قرار گرفته و از اول تیرماه سال ۱۴۰۲، تابحال این بازدیدها و ارزیابی ها شروع شده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با بیان این که در این ارزیابی، نحوه خدمت رسانی به شهروندان، رعایت تعرفه مصوب و کیفیت تجهیزات و امکانات پارکینگ ها مورد پایش قرار می گیرد، اضافه کرد: با همکاری مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، نقصها و تخلف های احتمالی بررسی و اصلاح می شود.
بنا براعلام روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، افندی زاده هدف اصلی از پایش پارکینگ های عمومی شهرداری تهران را بهبود کیفیت خدمت رسانی و افزایش رضایت شهروندان و رجوع کنندگان دانست و تصریح کرد: در این بازدیدها، تعداد و نوع پیام های مردمی سامانه ۱۳۷ با مبحث پارکینگ های عمومی شهرداری تهران و نحوه رسیدگی و پاسخگویی شهرداری به مردم هم مورد بررسی قرار می گیرد.
وی اضافه کرد که برپایه مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، نظارت عالیه بر پارکینگ های عمومی شهرداری تهران بر عهده سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران قرار دارد.



1403/01/20
13:36:32
5.0 / 5
128
تگهای خبر: روابط , ساخت , كیفیت , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز