در گفت وگو با سنج نیوز تاكید شد؛

سفارش های نوروزی پلیس

سفارش های نوروزی پلیس به گزارش سنج نیوز، فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن اشاره به سفارش های نوروزی پلیس به مردم، اظهار داشت: ارتقای ایمنی منازل مسکونی و نصب حفاظ و تقویت قفل ها از مهم ترین سفارش های پلیس به مردم است.



سردار جلیل موقوفه ای در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با سفارش های نوروزی فراجا به مردم بیان نمود: با عنایت به تعطیلات نوروزی و مسافرت ها و دید و بازدیدهایی که به طور عمده هم شب ها صورت می گیرد، می بایست امنیت منازل توسط مردم استان سمنان به مراتب بیشتر از دیگر ایام مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه ارتقای ضریب امنیت منازل مسکونی یکی از مهم ترین موضوع هایی است که مردم باید به آن توجه داشته باشند، اضافه کرد: اطمینان از سلامت قفل ها، بست ها، دوربین های مدار بسته، دزدگیر، حفاظ و … بخصوص برای منازل ویلایی که تراکم جمعیتی کمتری دارد، از دیگر سفارش های پلیس به مردم است.
ارتقای ایمنی منازل
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه برخی منازل آپارتمانی وجود دارد که از راه حیاط به سادگی میتوان به بالکن ها دسترسی داشت بنابراین باید حفاظ مورد اطمینانی هم برای این بالکن ها تعبیه کرد، ابراز کرد: این تمهیدات در جلوگیری از وقوع سرقت مؤثر است.
موقوفه ای با اشاره به اینکه سپردن منزل به یکی از اقوام و یا آشنایان مورد اطمینان از دیگر مسائلی است که مردم باید به آن توجه داشته باشند، ابراز کرد: روشن نگه داشتن یک لامپ کوچک در خانه در هنگامی که افراد برای دید و بازدید عید به خارج از منزل رجوع می کنند هم همچون دیگر سفارش های پلیس است.
وی با اشاره به اینکه به مردم سفارش می شود که طلا و وجوه خودشان را در داخل منزل نگهداری نکرده و حتی آنرا همراه خود هم نبرند، تصریح کرد: مردم در صورتیکه مسافرت می کنند حتما مراتب ایمنی را رعایت کرده تا خودرویشان مورد سرقت قرار نگیرد.
ایمنی در رانندگی
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه استقرار خودرو در یک پارکینگ مطمئن می تواند از سرقت خودرو و محتویات داخل آن جلوگیری نماید، بیان نمود: مسافران حتما از پارکینگ های عمومی مطمئن استفاده نمایند.
موقوفه ای با اشاره به اینکه مردم در زمان حضور در اماکن پر ازدحام مانند بازارها، خیابان های شلوغ، اتوبوس و … مراقب جیب بر ها هم باشند، اظهار داشت: نیروی انتظامی هم در این ایام گشت هایی را در تمام شهرستان های استان سمنان دایر کرده تا شاهد ارتقای امنیت باشیم.
وی با اشاره به اینکه رعایت اصول قوانین رانندگی از دیگر سفارش های پلیس در روزهای نوروز است، اضافه کرد: به ازای هر دو ساعت رانندگی در جاده های کویری استان سمنان می بایست ۱۰ الی ۱۵ دقیقه استراحت کرد و این نکته مهمی است که رانندگان ما باید به آن توجه داشته باشند.

1402/12/28
12:52:55
5.0 / 5
174
تگهای خبر: ایمنی , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز