سخنگوی شهرداری تهران اعلام كرد

نصب ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی انتخابات در سطح پایتخت

نصب ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی انتخابات در سطح پایتخت به گزارش سنج نیوز، سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به کوشش های سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای فضاسازی مناسب در آستانه انتخابات، اظهار داشت: نصب 1000 سازه تبلیغاتی در نقاط مختلف پایتخت و نصب کمپین «انتخاب درست» بر روی عرشه های پل ها و محلهای پر رفت وآمد تهران،  از جمله اقدامات شهرداری تهران برای انتخابات پیش رو بوده است.


عبدالمطهر محمدخانی در گفت و گو ایسنا، درباره ی جزئیات اقدامات شهرداری تهران برای ارتقای مشارکت در انتخابات یازدهم اسفند، اظهار داشت: مهم ترین برنامه مدیریت شهری تزریق روحیه نشاط و تشویق شهروندان برای مشارکت سیاسی است.

نصب ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی در نقاط مختلف پایتخت

درخواست شهرداری از کاندیداهای انتخابات مجلس درباره ی تبلیغات انتخاباتی
سخنگوی شهرداری تهران به کوشش های سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای فضاسازی مناسب در آستانه انتخابات اشاره و افزود: در اولین ساعات تبلیغات انتخاباتی در بامدادان روز پنجشنبه (۳ اسفندماه ۱۴۰۲) بیش از ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر برای الصاق تبلیغات کاغذی نامزدها نصب گردید و از گروههای سیاسی انتظار می رود تبلیغات انتخاباتی خودرا تنها در محل های مربوطه نصب و از الصاق آنها به دیواره های شهر اجتناب کنند.



کمپین «انتخاب درست» بر روی عرشه های پل ها و محلهای پر رفت وآمد تهران
محمدخانی با یادآوری اکران بیلبوردهای ترویجی-سیاسی در سطح شهر، افزود: به همت سازمان زیباسازی کمپین «انتخاب درست» در عرشه های پل ها و محلهای پر رفت وآمد شهر از چند روز گذشته نصب شده است. همین طور تبلیغات «برای ایران رأی می دهم» نیز از روز چهارشنبه گذشته اکران شده و در نقاط پُر تردد شهر سازه های تبلیغاتی به شکل صندوق رأی نصب شده است.

آمادگی فرهنگسراها و خانه های محلات برای میزبانی از همایش های ترویجی و سیاسی
ایشان سپس با بیان آمادگی فرهنگسراها و خانه های محلات برای میزبانی از همایش های ترویجی و سیاسی در انتخابات پس رو، اشاره کرد: شخص شهردار، رییس و اعضای شورای شهر تهران و دیگر مدیران شهرداری تمام تلاش خودرا برای تشویق مردم برای حضور پای صندوق های رأی بوسیله سرکشی به محلات و مساجد و حضور در برنامه های تلویزیونی انجام خواهند داد.


سخنگوی شهرداری تهران کارهای تبینی، ترویجی روزنامه همشهری را در امتداد ارتقای مشارکت سیاسی ارزیابی و اظهار داشت: این روزنامه نیز به عنوان یکی از مهم ترین ظرفیتهای رسانه ای شهرداری تهران در ایام گذشته با راه اندازی کمپین «رأی دادیم، چی شد؟» محاسن و دستاوردهای مشارکت آحاد شهروندان در انتخابات را مورد بررسی قرار داده است.

برگزاری مجموعه مراسم های جشن تکلیف سیاسی ویژه رأی اولی ها در تهران
محمدخانی همین طور به برگزاری مجموعه مراسم های جشن تکلیف سیاسی ویژه رأی اولی ها در مناطق مختلف شهر اشاره نمود و اضافه کرد: مدیریت شهری در کنار دیگر ظرفیتهای مردمی از برگزاری چنین برنامه هایی برای ارتقای روحیه سیاسی جوان ترها حمایت خواهدنمود و برنامه های ترویجی و تبیینی مختلفی در یک هفته آتی برای تشویق شهروندان به حضور پای صندوق های رأی برگزار می گردد.
وی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت حداکثری شهروندان و حضور آنها پای صندوق های رأی، یازدهم اسفندماه نیز برگ زرین دیگری در تاریخ معاصر ایران رقم بخورد.


سخنگوی شهرداری تهران در خاتمه با اعلان اینکه جانبداری از حزب یا گروه سیاسی خط قرمز ماست، تاکید کرد: با هرگونه سواستفاده از امکانات بیت المال یا ظرفیتهای شهرداری له یا مقابل هر جناحی به شدت برخورد و مدیران مربوطه عزل خواهند شد. با این وجود شهرداری تهران تمام تلاش خودرا برای ارتقای مشارکت انجام خواهد داد.



1402/12/04
16:30:08
5.0 / 5
283
تگهای خبر: ایران , تبلیغات , روزنامه , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز