مدیر عامل سازمان خدمات شهرداری تهران:

مشکلی برای پذیرش افراد بی خانمان در تهران نداریم

مشکلی برای پذیرش افراد بی خانمان در تهران نداریم به گزارش سنج نیوز، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اعلان اینکه برای پذیرش افراد بی خانمان هیچ مشکلی از نظر ظرفیت نداریم، اظهار داشت: حتی برای ترنس ها هم فضای ویژه ای در نظر گرفته شده است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، احمد احمدی صدر در مورد پذیرش افراد بی سرپناه اظهار داشت: هیچ مشکلی از نظر ظرفیت و اسکان موقت و سرپناه برای بی خانمان های کلانشهر تهران وجود ندارد و تمام ظرفیت ها آماده است. خصوصا در این ایام که شاهد برودت هوا هستیم آمادگی کامل برای پذیرش وجود دارد و از شهروندان می خواهیم در صورت مواجهه با این افراد ضمن تماس با ۱۳۷ آنان را به سمت مراکز ما راهنمایی کرده تا از سرما در امان باشند.
وی اشاره کرد: پذیرای هرکسی که به صورتی بی خانمان باشد و سرپناه نداشته باشد، هستیم و هیچ نوع مشکلی در ظرفیت ها وجود ندارد.
احمدی صدر درباره ی پذیرش ترنس ها هم اظهار داشت: برای ترنس ها فضای ویژه ای در نظر گرفته ایم. بطوریکه وزارت بهداشت همکاری کرده و ما هم زیرساخت و فضایی را آماده کرده ایم تا آنها هم سرپناهی داشته باشند.
طبق گزارش سایت شهر، وی با تکیه بر این که شهروندان مطمئن باشند که بعد از اعلام موارد افراد بی سرپناه و... به شماره تلفن ۱۳۷، گشت های فوریت خدمات اجتماعی نسبت به انتقال این افراد به مددسراها اقدام می کنند، اشاره کرد: ۳۲ گشت حامی شهر در سراسر شهر مشغول خدمت رسانی هستند.




منبع:

1402/11/16
13:31:12
5.0 / 5
292
تگهای خبر: خدمات , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز