تایید گزارش حسابرس سازمان املاک

تایید گزارش حسابرس سازمان املاک به گزارش سنج نیوز، اعضای شورای شهر تهران گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سالهای 1400 و 1401 بررسی و تأیید کردند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا. اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا، گزارش حسابرس برای سالهای مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ سازمان املاک را روی میز بررسی قرار دادند.
ابوذر مختاری مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در این نشست با اعلان اینکه خوشبختانه گزارشات حسابرسی انجام شده ما بنا بر اعلام حسابرس؛ مطلوب بوده است، اظهار داشت: توافقات خوبی با سازمان مالیاتی برای تعیین تکلیف صورت گرفت و تخفیفات خوبی گرفتن شد و دغدغه خاصی دراین زمینه وجود ندارد.
وی با اعلان اینکه تمام اقدامات مالی در حساب هر منطقه ای برای فروش و تملک ثبت می شود و در عملکرد سازمان املاک نیز وجود دارد. قاعده کلی عملکرد سازمان املاک در حالت یک اداره کل به انجام می رسد. تمام حساب های ما به نام شهرداری تهران است نه سازمان املاک و اقدام و قرارداد خاصی با تامین اجتماعی به جز بیمه پرسنل نداریم.
وی با اعلان اینکه مشکلی در رابطه با سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد اظهار داشت: در هیچ دوره ای حساب های خرید و فروش در سازمان ثبت نشده است و ما هیچ فرآیندی را تغییر ندادیم و تمام اسناد شهرداری به نام شهرداری بوده است. در هیچ دوره ای اتفاق خاصی نیفتاده و حساب ها در اداره کل مالی شهرداری ثبت شده است.
وی با اعلان اینکه ۲.۵ درصد درآمد برای سازمان در پروسه خاصی ثبت می شد اظهار داشت: با تشکیل خزانه واحد، این درآمد نیز باید به حساب خزانه واریز شود که صورت خواهد گرفت.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا. اعضای شورای شهر نهایتاً گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تأیید کردند.




منبع:

1402/11/10
14:17:11
5.0 / 5
304
تگهای خبر: بیمه , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز